پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

حسن رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان مازندران شد

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، حبیب حسین زادگان مدیرکل سابق اداره ورزش و جوانان مازندران امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل ورزش و جوانان مازندران  در اداره کل ورزش و جوانان، اظهار کرد: یکی از امتیازات برجسته استان مازندران حضور پهلوانان و مردم قهرمان است‌،  بارزترین خصوصیت استان مازندران خصلت پهلوانانه این استان است.

وی افزود: در این ۶ سال که خدمت کردم دستاوردهایی بدست آوردیم که در نوع خودش بی‌سابقه است، این دستاوردها با همکاری همه ورزشی ها در آرامش بدست آمده است.

وی تصریح کرد: ما رکورد مدال‌آوری را بعد از انقلاب توانستیم با کار تیمی دستگاه ورزش به‌دست بیاوریم که از این بابت خداوند را شاکر هستم.

حسین زادگان گفت : مدال‌آوری‌های خوبی توسط بانوان داشتیم که نشان از این دارد که ورزشکاران ما در همه رده‌ها موفق بودند.

مدیر کل سابق اداره ورزش و جوانان مازندران با اشاره به پروژه‌های عمرانی،اعلام کرد: در بحث زیر ساخت‌ها از سال ۹۳ انباشتی از مطالبات در استان مازندران داشتیم و پروژه‌های نیمه کاره زیادی داشتیم.

این مسوول عنوان کرد: تلاش کردیم با همت همه همکاران و استانداران مازندران اقدامات خوبی انجام دادیم و پروژه‌های زیادی را افتتاح کردیم.

وی اذعان داشت: با نگاه فرابخشی و فراشهری تلاش شد از غرب تا شرق پروژه‌های فاخری داشته باشیم که با همت وزارت ورزش اینکارها را انجام دادیم .

حسین زادگان از جوان‌گرایی در دستگاه ورزش گفت و بیان کرد: در زمان مدیریت به جوانان اعتماد کردم و اشخاصی که پا به سن گذاشته بودند و البته کوله باری از تجربه داشتند جایشان را به جوانانی دادند که ابتدا مورد انتقاد قرار گرفتم اما در طول زمان این جوان‌گرایی جواب داد.

به گزارش فارس این جلسه با حضور روسای ادارات و هیات‌های ورزشی و همچنین با حضور تقی زاده معاون پارلمانی وزیر ورزش، حاجی پور، محسنی، سعادتی نمایندگان مجلس مازندران و حسن نژاد معاون سیاسی امنیتی استاندار برگزار شد و حسن رنگرز رئیس سابق استعدادیابی ورزش و جوانان مازندران و نائب رئیس هیات کشتی از قهرمانان ورزشی استان معارفه شد.

 /۸۶۰۴۸/


ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.