پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

حریرچی اظهاراتش درباره باغدارها را اصلاح کند/ استاندار مسؤول جلوگیری از ازدحام دفاتر پیشخوان است

0


منصورعلی زارعی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در واکنش به اظهارنظر حریرچی معاون وزیر بهداشت که اعلام کرده بود کرونا به وسیله پرتقال‌چین‌ها در مازندران منتقل شده است، اظهار کرد: در شرایط سخت کرونا مردم مازندران به دلیل بی‌تدبیری وزارت کشور و وزارت بهداشت و درمان در جهت جلوگیری از ورود مسافران به مازندران متحمل زحمات زیادی شدند.

وی گفت: صف‌های طویل خودروها را در مبادی ورودی استان مازندران شاهد بودیم اما وزارت کشور در این زمینه سکوت کرد و اقدام خاصی انجام نداد.

رئیس مجمع نمایندگان مازندران با اشاره به وضعیت قرمز کرونایی بیشتر شهرهای استان، گفت: از وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درخواست کردیم و طی نامه‌ای به وزیر کشور اعلام کردیم که برای جلوگیری از تشدید بحران در استان اعتبارات ویژه‌ای به استان مازندران اختصاص پیدا کند که اقدامی در این زمینه انجام نشده است.

وی ادامه داد: اگر مسؤولان وزارت بهداشت و وزارت کشور برای کمک به خروج از وضعیت قرمز کرونایی اقدام خاصی انجام دادند به اطلاع مردم برسانند.

زارعی با اشاره به اظهارات حریرچی که توپ مشکلات کرونایی را در زمین باغداران مازندران انداخته است، گفت: معاون وزیر بهداشت نسبت به این قشر اعلام نظر نسنجیده انجام داده است.

وی یادآور شد: بهتر است معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای بهبود وضعیت امور در استان مازندران نسبت به تامین اعتبار و جلوگیری از ورود افراد غیربومی حساسیت نشان دهند.

زارعی با اشاره به اظهار نظرهای متولیان بهداشت که عامل اصل شیوع کرونا تجمعات مردمی است، گفت: چرا در زمینه جلوگیری از ورود مسافران و غیر بومی‌ها اقدام خاصی انجام نشده است، اظهارات بدون منطق و بی‌دلیل موجب آزرده خاطر کردن کشاورزان و باغداران مازندرانی می‌شود، بنده نظرم این است که حریرچی باید حرفش را در این ارتباط اصلاح کند.

وی اضافه کرد: حریرچی پیش از اظهار نظر درباره باغداران و کشاورزان ابتدا در این زمینه تحقق کند و زخمی بر مشکلات مردم استان مازندران نزند.

رئیس مجمع نمایندگان مازندران در ارتباط با شلوغی صف‌های مردمی در دفاتر پیشخوان استان مازندران، گفت: رئیس ستاد کرونا استان برای همه مسائل مربوط به استان باید تدبیر کند.

وی اضافه کرد: از یک طرف به مردم مازندران اعلام می‌کنند که از خانه‌های خودشان بیرون نیاند ولی راه‌های ورودی استان مازندران را برای غیربومی‌ها باز گذاشتند.

زارعی ادامه داد: مشکل شلوغی دفاتر پیشخوان به راحتی و با اندک تدبیر قابل حل است که ستاد کرونا استان و در سطح کشور به راحتی و با تدبیر می‌توانند در این زمینه مشکل را حل کنند.

به گزارش فارس، حریرچی معاون وزیر بهداشت با اعلام شدن وضعیت قرمز در استان مازندران و گلستان عامل اصلی انتقال ویروس کرونا را برداشت کنندگان مرکبات در این استان‌ها اعلام کرده است.

 /۸۶۰۰۴/ج/




لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.