پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

جشن های زیرسایه خورشید در مازندران برپا می شود

0

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسین واحدی معاون هماهنگی برنامه‌های جشن‌های زیرسایه خورشید گفت: صبح چهارشنبه در نشست با خبرنگاران با اشاره به اینکه مشهد الرضا پایتخت معنوی ایران اسلامی جهان به شمار می‌رود، افزود: ۱۴ سال برنامه زیرسایه خورشید به صورت بین المللی در ۲۰ کشور جهان برگزار می‌شود و هدف از آن این است که همه جای کشور عطر و بوی رضوی گیرد.

وی با بیان اینکه کاروان زیرسایه خورشید به همراه پرچم متبرک حرم رضوی از فردا وارد استان می‌شوند و به مدت ۱۰ روز در استان حضور دارند، ادامه داد: این کاروان در ۲۲ شهر و شهرستان حضور می‌یابند و حدود ۷۰ مجموعه فرهنگی در اجرای برنامه‌های زیرسایه خورشید شرکت دارند.

حجت الاسلام واحدی با اشاره به تأثیر شیوع کرونا در کاهش برنامه‌های کاروان زیرسایه خورشید در استان گفت: در طول سال‌های گذشته بیش از ۴۰۰ تا ۵۰۰ عنوان برنامه توسط این کاروان و کانون‌های فرهنگی و مذهبی اجرا می‌شد و امسال تعداد برنامه‌ها به ۱۷۰ برنامه رسیده است.

وی دیدار با ائمه جمعه سراسر شهرستان‌ها، حضور در بیمارستان‌ها به ویژه بیمارستان‌های معین بیماران کرونا، حضور در زندان‌ها، دیدار با کودکان بی سرپرست، دیدار با گروه‌های جهادی را از جمله برنامه‌ها بیان کرد.

کد خبر 4957168
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.