پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

جشنواره ایده های ناب فرهنگی در مازندران برگزار می شود

0

به گزارش خبرنگار مهر، عباس زارع پیش ازظهر یکشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان با بیان اینکه شیوع کرونا سبب ایجاد تغییراتی در روند برنامه‌های فرهنگی در استان شده است، افزود: در استان ۷۵ مؤسسه فرهنگی فعالیت دارد و این مؤسسات با تعطیلی و رکود مواجه هستند.

وی افزود: حوزه فرهنگ و هنر نحیف و ضعیف است و باید در حوزه حمایتی به این بخش توجه ویژه شود.

وی با بیان اینکه ۵۴۴ نفر بیمه فعالان فرهنگی و قرآنی در استان وجود دارد، گفت: با توجه به اتفاقات رخ داده، مجبور هستیم از ظرفیت فضای مجازی در این دوران بهره گیری ویژه شود.

زارع از انتشار فراخوان ایده‌های ناب با اولویت ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: مسابقات قرآن، دعا و مناجات خوانی، فراخوان در حوزه کودک، جشنواره ادبی، جشنواره کتابخوانی، در حوزه هنری نیز در زمینه موسیقی ونمایش نیز در قالب ایده‌های ناب برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این فراخوان در پنج شاخه و ۳۰ رشته منتشر شده است گفت: تاکنون استقبال خوبی از این فراخوان صورت گرفته است.

سردار محمدحسین بابایی فرمانده سپاه کربلا مازندران با بیان اینکه مسجد پایگاه و محور اجرای رزمایش مواسات و کمک مومنانه به شمار می‌رود، گفت: کمک‌های جمع آوری شده در قالب رزمایش مومنانه، به افراد آسیب دیده ناشی از کرونا و نیازمندان داده می‌شود.

وی افزود: این رزمایش در سه مرحله و همزمان با ماه مبارک رمضان اجرا می‌شود.

کد خبر 4904229
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.