پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

جاده های مازندران لغزنده است/ کندوان یکطرفه می شود

0

سرهنگ علیرضا قدمی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به ترافیک عادی و روان هم اکنون در جاده‌های مازندران گفت: سطح راه‌های استان مقطعی لغزنده بوده و همچنین ارتفاعات، ولی آباد در جاده کندوان و نیز جاده سوادکوه با مه غلیظ همراه است.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه تردد همه کامیون و کامیونت‌ها در جاده هراز به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ امروز جمعه ۱۰ تیر تا ۲۴ ممنوع است افزود: با احتمال به وجود آمدن شرایط ترافیکی در این جاده، تردد همه وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۲ امروز از رودهن به آمل ممنوع و با اعلام مأموران پلیس راه در محل، آمد و شد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ تا ۲۲ از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشا) یکطرفه می‌شود.

سرهنگ قدمی گفت: تردد وسایل نقلیه امروز از ساعت ۱۵ مسیر کرج و ابتدای آزادراه تهران _ شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ تا ۲۴ از مرزن آباد به سمت کرج یکطرفه انجام می‌شود.

رئیس پلیس راه مازندران از مردم و مسافران خواست با توجه به احتمال ریزش سنگ و کوه در جاده‌های استان از سفرهای غیرضروری پرهیز کرده و در صورت نیاز با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و نیز سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

کد خبر 4987397
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.