پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

جاده مرگ بازهم قربانی گرفت

آقای استاندار به جای بریدن کیک جشن تولد / بازی در فوتسال / مراسم کلاه بازی با مسئولین کشورهای آسیای مرکزی و شرکت در مراسم دیگر لطفاً سری به این جاده مرگ بزنید ؛ الهی که سالم به مقصد برسید اما واقعاً مردم دودانگه و چهاردانگه در این بحث مظلوم واقع شده و ظلم بزرگی در حق آنها روا می شود .

2

پایگاه خبری چهاردانگه: طی چند روز گذشته دو تن از شهروندان تویه درواری ساکن ساری بر اثر سوانح رانندگی در جاده ساری به کیاسر ( معروف به جاده مرگ ) به رحمت ایزدی پیوستند تا کماکان این جاده رکورد دار مرگ و میر در بین جاده های استانی باشد . آقای استاندار به جای بریدن کیک جشن تولد / بازی در فوتسال / مراسم کلاه بازی با مسئولین کشورهای آسیای مرکزی و شرکت در مراسم دیگر لطفاً سری به این جاده مرگ بزنید ؛ الهی که سالم به مقصد برسید اما واقعاً مردم دودانگه و چهاردانگه در این بحث مظلوم واقع شده و ظلم بزرگی در حق آنها روا می شود .

 

برای تصدیق بیشتر موضوع اشاره می شود محیط زیست چهاردانگه را زباله و دامداری و باغداری و کشاورزی این منطقه را نابود کرده و امنیت جانی مردم در تردد در این مسیر به مخاطره افتاده است ؛ آن دورانی که چهاردانگه مرحوم آیت الله سید حسن شجاعی و دکتر رمضان شجاعی را در مجلس داشت محروم واقع بودند حال که بدتر از آن ایام مشخص نیست برای تعریض این جاده چقدر زمان لازم است ، برای تلنگر به مسئولین باید یادآوری کرد که مسیر مذکور پر از مصالح راهسازی است و تنها همت مسئولین را می طلبد که شاید یافتن آن غیرممکن باشد!!!

 

آقایانی که از مسیر ساری به کیاسر و سمنان و از معدن شن و ماسه این همه برداشت از رودخانه ها و کوهها داشته اند اگر تنها ۲ درصد درآمد حاصله از فروش مصالح را صرف تعریض این مسیر نمایند هیچ احتیاجی به منابع ملی و اعتبارات خاص دولتی نخواهد بود در همین مسیر دهها کارخانه شن و ماسه و مصالح سنگ شکن وجود دارد که به صورت شبانه روزی در حال غارت مصالح رودخانه ای و کوهها هستند آیا اختصاص مقداری از آن برای احداث جاده ساری به سمنان خسارتی برای متصدیان در پی دارد ؟ چرا برای جان مردم و رهگذران اهمیتی قائل نمی شوند که آنها باید سالیان سال هم خطر مسیر و هم بوی تعفن زباله و بیماری حاصل از انباشت آن را تحمل کنند ؛ مسئولین کشوری و استانی تنها در مراسم یادواره شهدا / برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی و بازی های محلی و زمان رأی گیری در انتخابات آنهم برای بهره برداری تبلیغاتی به دودانگه و چهاردانگه می روند اما از خدمت به این مناطق و رفع مشکلات محرز مردم خبری نیست که نیست.

 

ساری: شعبان وفایی نژاد

 

2 نظرات
  1. شعبان وفایی نژاد می گوید

    با اهدا سلام خدمت کاربران عزیز :
    در این حادثه میررحیم کلانتری و فرزندش به رحمت ایزدی پیوستند و حال دیگر بستگانش وخیم گزارش شده است . واقعاً مسئولین استان چه پاسخی به این واقعه دارند حالا بروند برای همدیگر گل ببرند و از همدیگر قدردانی کنند …

  2. منتقد دلسوز می گوید

    خواب زدگان غفلت را چه امید تو بسته ای
    که “خود خواب زده” را امیدی به بیداری نیست !!!
    ….
    وه !! که چه وهم تاسف باری !!
    همه مردند ولیکن خود او بر بالین
    نگریست و بگریست در بر سودای مرگ
    که چه خوب است من و تو با هم
    میزنیم آتش و خون بر قلب آدم
    حالیا خود ندانست که روزی
    در مسیرش بنهد یک ماتم
    بوسمش هر که جنون بر گیرد
    بکند ریشه مرگ خاتم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.