پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تولید اقلام بهداشتی به ارزش ۶۰ میلیارد تومان در مازندران

0

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد حسین بابایی عصر شنبه در آغاز مرحله دوم رزمایش مومنانه در شهرستان سوادکوه، با بیان اینکه بحران ویروس کرونا می‌توانست برای ما هم مانند اکثر کشورهای جهان یک حادثه بسیار تلخ باشد، خاطرنشان کرد: اما به یمن فرهنگ غنی شیعی، اهل بیتی و وجود نایب امام زمان، قضیه کرونا با وجود تحریم‌ها برای ما تبدیل به صحنه‌های بسیار زیبا شد و فرصت زیادی برای انقلاب اسلامی ایجاد کرد.

فرمانده سپاه کربلا استان مازندران، با اشاره به بی‌رحمی‌های کشورهای غربی در مسئله ویروس کرونا و با بیان اینکه هنوز عمق فاجعه انسانی مدیریت غربی آشکار نشده است، افزود: عده‌ای از زمان مشروطه غرب‌گرا و غرب‌باور بوده‌اند اما امام از همان ابتدا غربی‌ها را شناخت و از ۵۷ سال پیش باطن آمریکا را تشخیص داد؛ آمریکایی که در رأس آن، مدیریت شیاطین جنی و انسی است و چیزی به نام خدا در آن وجود ندارد و جایی که خدا نیست، انسانیت دروغی بیش نبوده و مسئله کرونا چشم بسیاری را به این امر باز کرد.

وی یکی دیگر از خواص ویروس کرونا را بازگشت مردم کشور به سمت باطن پاکشان برشمرد و با بیان این مطلب که مردم ما در هنگام سختی و قحطی به جای اینکه به جان هم بیافتند، به هم کمک کردند، گفت: در دین، سه واژه مواسات، انفاق و ایثار وجود دارد که مواسات به معنای همدردی، انفاق به معنای بخشیدن زیادی مال و ایثار نیز برتری دادن دیگران بر خود است و کادر درمان ما و بسیجیانی که به کمک آنها شتافتند و ماسک و گان دوختند از رفاه خود گذشتند و ایثار کردند و عده‌ای از مال خود انفاق و بخش زیادی از مردم ما مواسات کردند.

بابایی از دیگر دستاوردهای ویروس کرونا را خلاقیت و ابتکار عنوان کرد و افزود: ما در اوج تحریم، به تولیدکننده تبدیل شدیم و ابتکار و خلاقیت جوانان ما گل کرد و اکنون کیت‌های آزمایشگاهی ما به آلمان صادر می‌شود و اگر شرایط محیا باشد به همه جهان آسیب‌دیده کمک می‌کنیم.

این مسئول با بیان اینکه هر وقت مردم پای کار باشند، مشکلات تمام می‌شود، به گشت رضویون و امنیت مردمی اشاره و بر مردمی شدن اقتصاد، فرهنگ و دیگر امور تأکید کرد و گفت: اقتصاد دولتی آسیب‌پذیر است و دولت مردان ما باید بیشتر به مردمی شدن اقتصاد توجه کنند.

وی با اذعان بر اینکه حضور مردم موجب تحقق این کار قشنگ در رزمایش مومنانه شد، افزود: در مرحله اول رزمایش ایثار از ابتدای اسفند تا ۱۵ شعبان، عدد ریالی کمک کارگاه‌های تولیدی و بیش از پنج هزار خیاط و عوامل خیاطی در استان، بیش از ۶۰ میلیارد تومان می‌شود و در رزمایش مومنانه این رقم چندین برابر شد.

فرمانده سپاه کربلا استان مازندران با بیان اینکه نمونه این همدلی میان مسئولان تنها در زمان دفاع مقدس بوده است، بر لزوم روند ادامه این امر تأکید کرد و افزود: امروز کمک مومنانه و فردا باید به کارآفرینی برای این افراد که نیازمند کار هستند، توجه شود.

وی با اشاره به شعار سال، گفت: هر فرد باید بیاندیشد که می‌تواند چه نقشی را در جهش تولید ایفا کند و بدانیم که نه دشمن هیچ گاه دست از سر ما بر می‌دارد و نه دنیا، دنیا رفاه و بیکاری است بلکه دنیا به آزمایش‌ها پیچیده شده است و کار ما هیچگاه تمام نمی‌شود و سرمایه‌ای که امروز به دست آورده‌ایم را نباید مفت از دست دهیم بلکه مجدد سرمایه‌گذاری کرده و رویش‌های آن را ببینیم.

کد خبر 4927002
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.