پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

توزیع 2100 بسته معیشتی در قالب سفره مهربانی توسط خادمیاران رضوی در مازندران

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، آیت‌الله محمدباقر محمدی‌لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران، ظهر امروز در برنامه سفره مهربانی در مصلی مرکز مازندران، اظهار کرد:  در این ایام که از یک طرف سالروز میلاد امام حسن مجتبی (ع) است و سفره کرم و بخشش آن حضرت پهن است و از آن طرف سالروز شهادت امیرالمؤمنان را داریم.

وی یادآور شد: خادمیاران رضوی در مازندران در همه حوزه‌های فرهنگی زیارتی به‌خصوص کمک‌های مؤمنانه فعالیت دارند که در این ایام در قالب رزمایش کمک مؤمنانه اقداماتی را انجام دادند، اهدای سبد کالا به نیارمندانی که مشکلات زیاد دارند بسیار کمک کننده است.

محمدی‌لائینی گفت: در دین اسلام انفاق و اطعام برای نیازمندان چه مسلمان و چه غیر آن صورت گرفته، و باید بر پایه اخلاص استوار باشد، توزیع این سبدکالاها امروز در مصلی ساری نمونه بارزی از انفاق در زیر سایه شاه خراسان است.

در ادامه محمداسماعیل امامزاده مسؤول دفتر آستان قدس رضوی در استان مازندران، تصریح کرد: خدا را شاکریم علاوه بر حب اهل بیت به ما لطف کرد تا زیر سایه امام رئوف پیرو راهشان به مردم نیازمند کمک کنیم.

وی افزود: در گذشته بسیاری از کشورهایی که ادعای قدرت داشتند اکنون نمی‌توانند حداقل احتیاجات مردم را برآورده کنند، ولی ملت ایران  کاری کارستان کرد! از ابتدای ماه رمضان تا پایان آن رزمایش همدلی و مواسات آن هم با دم مسیحایی رهبر معظم انقلاب را خواهیم دید.

امامزاده بیان کرد: توزیع حدود ۱۰ میلیون بسته مواد غذایی تا به حال در این ماه مبارک در قالب کمک مومنانه صورت گرفته که از اعجاز و جلوه اندیشه نائب امام زمان است.

این مسؤول  با اشاره به یکی دیگر از اندیشه‌های ناب رهبر معظم انقلاب، گفت: شبکه خادم‌یاری، شبکه‌ای مردمی بسیار قوی است که این نیروها در بیشتر کارهای جاری برای محرومین پای کار هستند و تلاششان رفع بخش کوچکی از دغدغه مردم است.

وی اعلام کرد: از مرداد ۱۳۹۵،  تا به‌حال که آستان قدس در مازندران شکل گرفته تاکنون ۱۵ هزار خادمیار در راه امام رضا (ع) به‌صورت خودجوش به فعالیت مشغول هستند.

امامزاده گفت: تاکنون خادمیاران در مازندران ۸ هزار بسته مواد غذایی به نام سفره مهربانی توزیع کردند که توزیع در این بخش در کل کشور به تعداد ۲۱۰ هزار بسته صورت گرفت که ۵۰ هزار سهم مشهد بود.

مسؤول نمایندگی آستان قدس رضوی در مازندران‌، اضافه کرد: امروز در مصلی شهر ساری ۲ هزار و ۱۰۰ بسته به‌صورت نمادین برای توزیع جمع آوری شده است، توزیع در شهرهای ساری، بهشهر، نکا، سیمرغ، میاندورود و قائم‌شهر انجام خواهد شد.

به گزارش فارس: این مراسم با حضور مسؤولان، علما، خادمیاران رضوی در استان برگزار شد و در قالب سفره مهربانی۲ هزار و ۱۰۰ بسته معیشتی برای ارسال به ۶ شهر اطراف ساری تدارک دیده شد.

 /۸۶۰۴۸/ج

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.