پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تهدید مازندران با وضعیت قرمز کرونایی/ مرگ 16 نفر در شبانه روز گذشته

0
پایگاه خبری چهاردانگه نیوز: بر اساس اعلام روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل، در ۲۴ ساعت گذشته ۲۸۱ بیمار جدید مبتلا به کرونا در استان شناسایی شدند که با احتساب این بیماران، تعداد بستری شدگان این بیماری در استان مازندران به ۱۳۹۲ نفر رسیده است.
همچنین در همین مدت ۱۶ نفر از هم استانی‌ها جان خود را از دست دادند.
در شبانه روز گذشته ۲۵۶ بیمار  مبتلا به کرونا  از بیمارستان‌های استان مرخص شدند و هم اکنون ۲۷۴ بیمار بدحال هم در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

وجود ۵ شهر قر مز کرونایی در مازندران
رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۴۰ بیمار جدید مبتلا به کرونا  در این حوزه شناسایی شدند که تعداد بستری شدگان این دانشگاه به ۱۱۷۸ نفر رسیده است.
دکتر موسوی افزود: در این مدت ۲۱۹ نفر از این بیماران از بیمارستان‌ها مرخص شدند و ۲۲۹ بیمار بدحال هم در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها بستری هستند.
رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به فوت ۱۲ بیمار در ۲۴ ساعت گذشته در این حوزه گفت: وضعیت کرونایی مازندران خوب نیست.
دکتر موسوی با اشاره به اینکه در کل کشور ۷ شهر قرمز کرونایی وجود دارد افزود: از این تعداد ۵ شهرستان قرمز کرونایی شامل ساری، آمل، نکا، قائمشهر و فریدونکنار از شهر‌های زیر مجموعه این دانشگاه هستند.
وی از مردم خواست همه موارد پروتکل‌های بهداشتی را رعایت و از دورهمی و تجمعات خودداری کنند.
رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران از مردم دیگر استان‌ها هم درخواست کرد در این وضعیت قرمز کرونایی، به هیج عنوان به مازندران سفر نکنند.

شناسایی ۴۱ بیمار جدید کرونایی در بابل
رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: در شبانه روز گذشته ۴۱ بیمار جدید مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های زیر پوشش این دانشگاه شناسایی شدند که کل بستری شدگان در بیمارستان‌های این دانشگاه به ۲۱۴ نفر رسیده است.
دکتر جلالی افزود: در این مدت ۴ بیمار کرونایی هم جان خود ر ا از دست دادند.
وی با اشاره به ترخیص ۳۷ بیمار از بیمارستان‌ها در ۲۴ ساعت گذشته گفت: ۴۵ بیمار بدحال در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های این دانشگاه بستری هستند.
رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل وضعیت کرونایی استان مازندران را نامناسب ارزیابی کرد و از مردم خواست فاصله اجتماعی را رعایت کنند، به دید و بازدید نروند و شست و شوی دست‌ها را فراموش نکنند و مسافران هم به استان مازندران  سفر نکنند.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.