پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تمام مقاطع تحصیلی مدارس رامسر تعطیل شد

0

ایسنا/مازندران فرماندار رامسر از تعطیلی تمامی مقاطع تحصیلی مدارس به علت بارش شدید در این شهرستان خبر داد.

محمد آزاد در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در رامسر از ساعت ۱۱ دیشب بارش باران را شاهد بودیم که تا ساعت ۹ صبح امروز ادامه داشت و به میزان ۱۰۰ میلی‌متر بارندگی گزارش شده است.

وی با بیان اینکه این بارندگی رودخانه‌ها را پر آب کرده اما طغیانی صورت نگرفته است، تصریح کرد: ستاد مدیریت بحران در آماده باش کامل هستند و تمام محورهای جاده‌ای باز و تردد در حال انجام است.

فرماندار رامسر خاطرنشان کرد: برابر اطلاعیه هواشناسی این سامانه بارشی در گذر از غرب مازندران بوده و از فردا تمامی مدارس باز خواهد شد.

آزاد با اشاره به اینکه همه دستگاه‌های اجرایی رامسر پای کار آمده و اقدامات مربوطه را انجام شد، گفت: اقدامات لازم از سوی دستگاه‌ها برای پیشگیری از حوادث صورت گرفته است و  تردد به صورت روان در حال انجام است.

 وی یادآور شد: محور اصلی در محدوده شهر کتالم میانکاله محور اصلی میدان تره‌بار همیشه به علت نبود کانال مناسب شاهد آبگرفتگی شدید هستیم، تقاطع آیت الله طالقانی، بلوار مهندس راهب، بلوار معلم، تقاطع شهدا آبگرفتگی معابر داشته اما به گونه‌ای مدیریت شده است مشکل خاصی در آن دیده نمی‌شود.

دو مدرسه در رامسر دچار آبگرفتگی شده است

صادق امین نیا رییس آموزش و پرورش رامسر در ادامه گفت: رامسر دیشب شاهد بارندگی شدید بوده است که هنوز هم ادامه دارد.

وی افزود: دو مدرسه در رامسر دچار آبگرفتگی شد که در حال حاضر مشکل آن برطرف شده است.

رییس آموزش و پرورش رامسر با بیان اینکه تمامی مقاطع تحصیلی در این شهرستان تعطیل است، یادآور شد: در بعضی از نقاط رامسر مدارس‌هایی در کنار هم قرار گرفته و با وجود اینکه سرویس‌ آن‌ها در مقطع ابتدایی، راهنمایی و متوسطه مشترک است با تصمیم فرماندار رامسر اقدام به اعلام تعطیلی مدارس امروز کردیم.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.