پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تلاش تیم های امداد و نجات جمعیت هلال احمر ساری در کولاک

تلاش تیم های امداد و نجات جمعیت هلال احمر مرکز استان مازندران ساری در برف و کولاک شدید محور ساری به سمنان

0

اصغرصادقی مسئول امداد و نجات جمعیت هلال احمر شهرستان ساری در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جمعیت هلال احمر استان مازندران با ارائه گزارش عملیات امداد و نجات به گرفتاران و متاثرین از برف و کولاک شدید افزود : در محور مواصلاتی جاده کیاسر ساری به سمنان و همچنین جاده محور دودانگه امدادرسانی و خدمات ارائه شد.

وی افزود : در این عملیات به مدت ۲ شبانه روز با بکارگیری ۲۰ نجاتگر و تعداد ۱۰ تیم امدادی از تیم پشتیبان اداره جمعیت و دو تیم از پایگاه امداد و نجات جاده ای کیاسر و یک تیم از پایگاه امداد و نجات دودانگه شهرستان ساری صورت گرفت.

صادقی همچنین افزود : در این عملیات ( تعداد ۲ دستگاه خودرو کمکدار امدادی و ۲ دستگاه خودرو آمبولانس و ۱ دستگاه وانت نجات و یک دستگاه خودرو سواری امدادی ) در محور های بخش چهاردانگه و دودانگه در این عملیات به کار گیری شدند و همچنین تعداد ۱۸۵ خودرو رهاسازی شد و به تعداد ۵۰ خودرو زنجیرچرخ توسط نجاتگران بسته شد.

صادقی در ادامه افزود: تعداد ۳۵ بسته غذایی ۷۲ ساعته اضطراری به درراه ماندگان توزیع شد.
مسئول امداد و نجات جمعیت هلال احمر ساری همچنین از آبگرفتگی و طوفان در مرکز استان و روستاهای اطراف شهرستان ساری گفت : توزیع ۱۲۵ کیلو نایلون برای پوشش سقف منازل متاثر از طوفان و تخریب منازل را از دیگر خدمات هلال احمر ساری در ۴۸ ساعت گذشته اعلام کرد.

صادقی با اشاره به اینکه عملیات امدادی در مناطق شهری ، روستایی و کوهستانی محورهای مواصلاتی استان همچنان ادامه دارد ، گفت : جمعیت هلال احمر شهرستان ساری با آماده باش کامل در هر زمانی که نیاز به کمک باشند در خدمت مردم خواهد بودو خدمات ارائه خواهند داد.

همچنین بارش برف که از عصر چهارشنبه ۱ بهمن ماه در مناطق کوهستانی مازندران شروع شد ، دیروز سبب مسدود شدن موقت جاده هراز و همچنین بسته شدن جاده ساری – سمنان شد.

تندباد حدود یکصد کیلومتری هم که چهارشنبه شب در استان به وقوع پیوست سبب کنده شدن سقف ۲۰ باب منزل  مسکونی در شهرستان ساری شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.