پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تغییر فرمانداران، سوادکوه، جویبار ، نوشهر و گلوگاه

توحیدی به عنوان سرپرست فرماندار ی سوادکوه، رجبعلی وهابی به عنوان سرپرست فرماندار ی جویبار و علی شادمان به عنوان سرپرست فرمانداری نوشهر منصوب شدند.

0

 

پایگاه خبری چهاردانگه: مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری مازندران گفت: استاندار مازندران طی حکمی سرپرست جدید فرمانداری شهرستان سوادکوه را منصوب کرد.

 

 مهرداد ابراهیمی افزود: بر اساس این حکم، عبدالجواد توحیدی سکاندار فرمانداری شهرستان سوادکوه را عهده دار شد.

 tohidi.jadad

 

توحیدی فرماندار سوادکوه

توحیدی در کارنامه مسئولیتی خود، ریاست اداره ارشاد فاروج ، بخشدار شوقان، رئیس شورای بخش فاروج ، بخشدار سرحد شهرستان جاجرم و معاون سیاسی اجتماعی فرماندار شیروان را دارد. 

 

همچنین رجبعلی وهابی فرماندار سابق این شهر با حکم استاندار به عنوان سرپرست جدید فرمانداری شهرستان جویبار و جایگزین رضا گنجی شد.

۸۱۸۴۵۱۰۰-۷۰۳۱۳۷۲۹
 رجبعلی وهابی فرماندار جویبار

مراسم تودیع و معارفه صبح روز پنجشنبه برگزار  شد.

 

 

در حالی “محمدعلی قمی‌اویلی” جای خود را به اولین فرماندار منصوب دولت یازدهم در شهرستان نوشهر می دهد که این خط پایانی است بر حضور فرمانداران دولت گذشته بر کرسی فرمانداری های استان که همواره مورد اعتراض اصلاح طلبان بوده است .

 

قمی اویلی که پس از استعفای « فاطمی » برای نامزدی در انتخابات دوره گذشته از حوزه انتخابیه نوشهر و چالوس از سوی علی اکبر طاهایی به این سمت گمارده شد ، نوشهری است و قرار است فردا علی شادمان ساروی جایگزین وی در این شهرستان غربی استان شود .

shadman1 علی شادمان فرماندار نوشهر

 

مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری مازندران که با روی کار آمدنش روند عزل و نصب در حوزه فرمانداران و بخشداران استان شتاب گرفته است با تایید این خبر گفت : علی شادمان که در سوابق خود مدیرکلی امور اجتماعی استانداری ، مدیر کلی امور اتباع خارجی و دبیری شورای تامین استان را داراست به عنوان فرماندار شهرستان نوشهر منصوب خواهد شد .

 

مهرداد ابراهیمی درباره زمان دقیق معارفه فرماندار جدید نوشهر افزود : مراسم تودیع و معارفه فرمانداران سابق و جدید نوشهر فردا ( شنبه ) ساعت ۸ صبح در این شهرستان برگزار خواهد شد .

 

در ادامه تغییرات فرمانداران استان مازندران، این‌بار تغییر و تحولات به فرمانداری گلوگاه در شرقی‌ترین نقطه این استان رسید.

 

براساس حکمی از سوی ربیع فلاح‌جلودار، محمدرضا تباکی که در حال حاضر معاون فرماندار گلوگاه است؛ فردا حکم سرپرستی فرمانداری گلوگاه را دریافت می‌کند.

 

فرماندار فعلی گلوگاه، عیسی قاسمی‌طوسی است و صبح فردا مراسم تودیع و معارفه فرمانداران قدیم و جدید گلوگاه برگزار می‌شود.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.