پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

یک کشته در تصادف شدید بین دو دستگاه کامیون در محور کیاسر

بامداد امروز سه شنبه 5 اسفندماه 1393 تصادف شدیدی بین دو داستگاه کامیون در محور ساری – کیاسر – سمنان به وقوع پیوست.

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه ساری، بامداد امروز سه شنبه 5 اسفندماه 1393 تصادف شدیدی بین دو دستگاه کامیون در محور ساری – کیاسر – سمنان به وقوع پیوست.

 

بنا بر گزارش سازمان امداد و نجات و مدیریت کنترل و هماهنگی عملیات سازمان هلال احمر کشور این حادثه در ساعت 1:30 دقیقه بامداد در منطقه ی پشتکوه در محور ساری – کیاسر – سمنان روی داد.

 

tasadof-1

 

در این حادثه دو دستگاه کامیون به علت بارش شدید برف و لغزنده بودن سطح این محور به شدت با هم برخورد کرده و بر اثر شدت برخورد به داخل دره سقوط کرده اند.

 

بنا بر گزارش این سازمان این دو کامیون در مجموع 6 سرنشین داشته که با توجه به گزارش تصویری این سازمان بر روی نقشه متاسفانه یکی از سرنشینان این دو کامیون فوت کرده است. در صورت دسترسی به اخبار کاملتر آن را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

 

tasadof-2

 

همچنین چند ساعت پس از این حادثه در ساعت 4:10 بامداد در همان نزدیکی یک دستگاه مینی بوس با 30 مسافر در برف و کولاک شدید گرفتار شده بود که ماموران امداد و نجات این سازمان به کمک مسافران رفته و این مورد را ساماندهی کردند.

 

با توجه به برف شدیدی که طی دو روز گذشته در بخش چهاردانگه به ویژه در منطقه ی پشتکوه باریده و هنوز هم ادامه دارد باریده و با توجه به لغزنده بودن جاده در محور ساری – کیاسر – سمنان، رانندگانی که قصد عبور از این محور را دارند می بایستی تمام لوازم و تجهیزات زمستان به ویژه زنجیر چرخ را به همراه داشته باشند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.