پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ترافیک ۲۰ کیلومتری محور ساری – کیاسر

در حال حاضر شاهد ترافیک ۲۰ کیلومتری در جاده سمنان به مازندران هستیم.

1

 

پایگاه خبری چهاردانگه: در حال حاضر شاهد ترافیک ۲۰ کیلومتری در جاده سمنان مازندران هستیم و حجم خودروها به حدی زیاد است که تردد به کندی یا اصلاً صورت نمی‌گیرد.

 

وعده‌های مسؤولان در مورد چهاربانده کردن این محور هنوز عملیاتی نشده، در صورتی که این مهم محقق شود شاهد حجم ترافیک به این صورت نخواهیم بود.

 

روستاهای بسیاری در بخش‌های دودانگه و چهاردانگه وجود دارد که بیشتر مردم روستا در روزهای پایانی هفته به محل خود مراجعه می‌کنند و هر هفته شاهد ترافیک سنگین و قفل شدن خودروها در این محور هستند.

 

در حال حاضر فصل برداشت شالی است و بیشتر کشاورزان در حال برداشت هستند و علاوه بر این با توجه به فصل تابستان و وجود جاذبه‌های تفریحی و توریستی در این محور شاهد حجم بسیار مسافر هستیم و این موضوع بر حجم ترافیک محور افزوده است.

 

با توجه به اینکه محور سمنان مازندران در تمام روزها به‌ویژه ایام تعطیلات و روزهای پایانی هفته شاهد حجم زیاد مسافر است می‌بینیم که محدودیت ترافیکی در این محور اعمال نمی‌شود و مردم نیز باید گرفتار صف‌های طولانی ترافیک شوند.

 

تنها سؤال مردم این است تا کی باید آرزوی دیرینه مردم محقق شود؟

 

*یک‌طرفه شدن مقطعی محور سمنان مازندران

رئیس پلیس‌راه مازندران در این باره در گفت‌وگو با فارس، اظهار کرد: در حال حاضر به صورت مقطعی محور سمنان مازندران یک‌طرفه شده است.

 

جعفر محمدنژاد در پاسخ به این سؤال که چرا محدودیتی در محور سمنان ـ مازندران اعمال نمی‌شود، افزود: به صورت مقطعی یک‌طرفه کردن محور در دستور کار قرار دارد و به دلیل وجود روستای حومه نمی‌توان همواره این محدودیت را اعمال کرد، چرا که سبب نارضایتی بومیان منطقه می‌شود.

 

وی درباره وضعیت ترافیک در محورهای استان، تصریح کرد: در حال حاضر در محدوده سه راه چلاو، پارک جنگلی، تل تکاور و منظریه محور هراز شاهد ترافیک سنگین هستیم.

 

این مسؤول ادامه داد: همچنین از سه راه مرزن‌آباد تا پل زنگوله نیز شاهد ترافیک سنگین هستیم.

 

محمدنژاد افزود: وضعیت ترافیک در محدوده تونل شیرگاه محور فیروزکوه نیز به صورت سنگین است.

 

رئیس پلیس‌راه مازندران با تأکید بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، خاطرنشان کرد: رانندگان با رعایت سرعت مطمئنه سلامت خود و خانواده خود را تضمین کنند.

 

وی در پایان گفت: شماره تلفن مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره های ۲۱۸۲۹۲۰ و۲۱۸۲۹۳۴ و پیش‌شماره ۰۱۱ به صورت شبانه‌روزی پاسخگوی هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های مازندران است./ فارس

 

 

 

1 نظر
  1. z m. می گوید

    آقای محمد نژاد عزیز تا مسیر جاده ساری-کیاسر تعریض نشه ، همین آش استو و همین کاسه….ما مردم منطقه محروم بودیم ..هستیم و و و و خواهیم ماند..هر مسئولی که برای چهاردانگه و دودانگه انتخاب میشن برای حفظ سمت هیچ وقت موقعیت شونو برای کار خیر مردم به خطر ننداختن و نخواهن انداخت.ماشالله که همکارای شما هم تو این گیر و داد مثل پلنگی با استتار کامل توکمین میشینن که جریمه های آنچنانی کنن . ولی این رسم خدمت کردن به مردم نیست…به امید به وجود آمدن وجدانی آگاه و دلسوز برای کمک به خلق الله….همگی خسته نباشین

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.