پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

تداوم رگبارهای پراکنده تا پنج‌شنبه در آسمان مازندران/ احتمال وقوع سیلاب‌های محلی و ناگهانی

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

احمد اسدی امروز درباره پبش‌بینی وضعیت جوی مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: از امروز تا پنج‌شنبه شاهد رگبار ورعدوبرق پراکنده و وزش باد( به‌ویژه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب ) در سطح استان به‌ویژه دامنه‌ها و ارتفاعات استان هستیم.

 وی افزود: باتوجه به این هشدار احتمال وقوع سیلاب‌های محلی ناگهانی در دره‌ها ومسیل‌های استان و احتمال آب‌گرفتگی معابر استان وجود دارد.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران اضافه کرد: براساس نقشه‌های هواشناسی، طی امروز و فردا در ساعات بعدازظهر و اوایل شب رگبارهایی اتفاق می‌افتد که نسبت به روز گذشته از شدت کمتری برخوردار است.

اسدی بیان کرد: روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه انتظار داریم شرایط برای رگبارهای پراکنده فراهم شود.

وی تصریح کرد: باتوجه به احتمال وقوع سیلاب‌های محلی ناگهانی در دره‌ها ومسیل‌های استان،  اجتناب از تردد و اسکان در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل ها و احتیاط در صعود به کوهستان مورد تاکید است.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران اظهار کرد: باتوجه به تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی،  از روز جمعه هم انتظار داریم از میزان ناپایداری آسمان کاسته شود.

اسدی درباره وضعیت دمای هولی مازندران، یادآور شد: امروز و فردا افزایش نسبی دمای هوا را داریم و روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه انتظار داریم از شدت گرمای هوا کمی کاسته شود.

وی در پایان گفت: دریای مازندران امروز و فردا به‌صورت موج کوتاه،  چهارشنبه شب افزایش موج و روزهای پنج‌شنبه  و جمعه به‌صورت مواج و طوفانی بوده و برای شنا مناسب نیست.

 /۸۶۰۳۴/ج


ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.