پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بیش از ۳هزار پرونده تخلف اقتصادی در ساری و میاندورود تشکیل شد

اسماعیل هادی نژاد کیاسری رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت شهرستان ساری و میاندورود از تشدید نظارت و بازرسی در ایام نوروز ۹۵ خبر داد و افزود: در سالجاری بیش از ۱۳هزار واحد اقتصادی مورد بازرسی قرار گرفت.

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه به نقل از روابط عمومی، اسماعیل هادی نژاد کیاسری رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت شهرستان ساری و میاندورود از تشدید نظارت و بازرسی در ایام نوروز ۹۵ خبر داد و افزود: در سالجاری بیش از ۱۳هزار واحد اقتصادی مورد بازرسی قرار گرفت.

وی خاطر نشان کرد: طی سال ۹۴ تعداد ۳هزار و ۲۷۳ پرونده تخلف تشکیل گردید که بیشترین مورد مربوط به عدم درج قیمت و گرانفروشی است و ارزش کل پرونده های متشکله ۲ میلیارد و ۲۷۴میلیون ریال می باشد.

هادی نژاد افزود: شاخص ترین فعالیت های صورت گرفته در بخش بازرسی مربوط به طرح نظارت بر آرد و نان، جلوگیری از تخلیط برنج، مبارزه با قاچاق کالا و ساماندهی فروشگاههای با برند خارجی می باشد.

رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت شهرستان های ساری و میاندورود تصریح کرد: تعداد ۱۴۲۳ مورد گزارش مردمی از طریق تلفن ۱۲۴ و همچنین بصورت حضوری و کتبی به این اداره واصل گردید که ۴۲۳ مورد متخلف شناخته شدند.

هادی نژاد کیاسری از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را با تلفن ۱۲۴ اعلام نمایند تا مورد رسیدگی قرار گیرد.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.