پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بیشترین بازید کننده پایگاه خبری چهاردانگه نیوز از چه کشورهایی هستند؟ + سند

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز: پایگاه خبری چهاردانگه نیوز از 19 مهرماه 1391 راه اندازی و مرداد ماه 1393 رسما فعالیت خود را با دریافت مجوز از معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد و با افتتاح دفتر خود در شهر کیاسر در عرصه رسانه ای کشور آغاز کرد. هدف اولیه این پایگاه خبری پوشش  اخبار چهاردانگه ساری و معرفی شخصیت ها، توانمندی های  و معرفی هرچه بیشتر  این بخش کهن بود.

 استقبال چشمگیر و اعتماد  مردم چهاردانگه و مازندران به پایگاه خبری چهاردانگه نیوز باعث شد مدیران این پایگاه تلاش خود را برای ارتقای جایگاه آن مضاعف نمایند و نتیجه آن شد که در ارزیابی سال گذشته پایگاه های خبری سراسر کشور که توسط وزارت ارشاد اسلامی انجام گرفته است، پایگاه خبری چهاردانگه نیوز توانست رتبه اول استان مازندران  و 19 کشور را در بین پایگاه های خبری کسب نماید.

با اضافه شدن بخش مازندران به پایگاه خبری چهاردانگه نیوز،  رسما فعالیت این پایگاه خبری در سطح استان شروع شد و اخبار و رویداد های مهم استان و کشور را پوشش می‌دهد و با افتتاح دفتر این پایگاه خبری در  مرکز استان گام بلند دیگری برای توسعه فعالیت‌های این رسانه برداشته شده است.

حضور فعالانه چهاردانگه نیوز در نمایشگاه  رسانه ها در سطح ملی و استانی،  پوشش اخبار مهم و به موقع  مانند بروز زلزله، سیل، فوت شخصیت های مهم ، مشکل زباله شهرستان ساری،  انتخابات مجلس شورای اسلامی،  شورای شهر و روستا،  ریاست جمهوری،  به خصوص در شیوع ویروس کرونا،  باعث محبوبیت این رسانه در بین مردم شده است.

سرعت، صحت و صداقت اصل مهم در انتشار اخبار در پایگاه خبری چهاردانگه نیوز می‌باشد.

علاوه بر بازدید های که روزانه در سطح کشور از این پایگاه خبری  انجام می گیرد، باعث افتخار است  پایگاه خبری چهاردانگه نیوز از 57 کشور بازدید کننده دارد و اخبار چهاردانگه و مازندران را از این پایگاه خبری پیگیری می نمایند.

موفقیت پایگاه خبری چهاردانگه نیوز که تمام هزینه آن به صورت شخصی تامین می‌شود، اولا عنایت ذات اقدس الهی، حمایت شما مردم شریف چهاردانگه  و استان مازندران و نخبگان چهاردانگه و استان مازندران می‌باشد.

برای بهتر شدن به انتقادها  و پیشنهادها شما مردم شریف و نخبگان و اهالی رسانه  محتاجیم. پس ما را برای موفقیت بیشتر این رسانه مردمی حمایت نمایید.

در تصویر ذیل 12 کشور بازدید کننده برتر از پایگاه خبری چهاردانگه نیوز را مشاهده می کنید.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.