پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بیان دلایل استعفای سعیدی از مدیرعاملی کارخانه چوب و کاغذ مازندران

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

مصطفی سعیدی مدیرعامل کارخانه چوب و کاغذ مازندران امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از ساری، با اشاره به انتشار اخباری حاکی از استعفایش از سمت مدیرعامل چوب و کاغذ مازندران، اظهار کرد: حدود هفت ماهی است که من در این سمت مشغول فعالیت هستم، روزی که وارد این مجموعه شدم سه ماه بود که کارخانه تعطیل بود و دو ماه بود که حقوقی پرداخت نمی‌شد.

وی افزود: من بنا را بر عملی شدن وعده حمایت دولت گذاشته و تمام شبانه‌روز با همه ناملایمات پای کار ایستادم ولی اعضای هیأت مدیره شرکت آرین پویا هیچ همکاری نداشتند بلکه کارشکنی هم می‌کردند هیچ حمایتی نداشتیم.

سعیدی ادامه داد: در طی هفته گذشته بعد از سه سال موفق شدیم شاهد این باشیم که دو خط تولیدی کارخانه را همرمان کار می‌کنند، بدهی نداریم و پرداخت حقوق به‌روز است ولی کارشکنی‌ها هنوز ادامه دارد.

مدیرعامل کارخانه چوب و کاغذ مازندران گفت: هفته گذشته خطاب به شرکت آرین پویا گفتم اگر می‌خواهید عوضم کنید بگویید خودم می‌روم اگر که نه حمایت کنید تا تولید ادامه داشته باشد که متاسفانه بهانه‌های مختلف آوردند شاید به یک جمع‌بندی رسیدند که شخص دیگری را بر سر کار بیاورند.

این مسؤول اضافه کرد: بنده به‌دلیل عدم همکاری هیأت مدیره و حمایت‌ها استعفا دادم، خوشحالم که نتیجه کارم را با چرخه تولید مشاهده کردم، آن هم در این فضای بد  اقتصادی! من مدیر هزینه‌ساز نبودم از هنرم استفاده حداکثری کردم، از همه ظرفیت‌های موجود کارخانه بهره گرفتم.

وی تاکید کرد: متاسفانه خلا اختیار را حس می‌کردم، با اینکه کادر معاونت‌های مختلف اداری، تولید، جنگل و بازرگانی و مدیر فروش و خرید را از نیروهای استان انتخاب کردم، با اینکه در طول تاریخ چوب و کاغذ همه مدیرت‌ها از خارج از استان انتخاب می‌شدند! که سهامداران به مزاج‌شان خوش نیامده و به‌دنبال نیروی جدید رفتند‌.

سعیدی خاطرنشان کرد: بازخورد به استعفایم هنوز مشخص نیست، فکر می‌کنم به‌جایم جوان ۲۵ ساله را با عنوان مدیرعاملی منصوب کنند، قول‌های وزیر حمایت‌های مالی بود که عملی نشد.

مدیرعامل کارخانه چوب و کاغذ مازندران اعلام کرد: بنده با پنج اولویت وارد این کارخانه شدم، اول درآوردن شرکت از ورشکستگی بود که باید طبق آیین‌نامه پیگیری و از سهامداران اجازه میگرفتم که ظرف مدت دو ماه انجام شد.

این مسؤول گفت: کار بعدی‌ام رایزنی با بانک‌ها برای ورود در بورس بود که انجام شد، سومین ماموریتم بستن قراداد مجدد با ۴۰۰ نفر از پرسنل جنگل بود که چندین سال مشکل داشتند و بارها اعتصاب کردند! که انجام شد.

وی یادآور شد: کار بعدی انتقال دفتر تهران به کارخانه و همه مهمتر از همه اینکه همه این کارها را باید به تولید می‌رساندم، آرزویم این بود که دو خط تولید کارخانه بچرخد، خوشبختانه الان ۱۵ روز است که کارخانه در سه شیفت کار می‌کند!

سعیدی با اشاره به اینکه حمایت مسؤولان استان خوب بود، بیان کرد: استاندار مازندران به ما کمک کرد، پس از ارسال نامه استعفایم، پیغام داد که از عملکردم راضی بوده و هست ولی سهامداران مقاومت می‌کنند، حق هم دارند که با هر کسی می‌خواهند کار کنند.

 /۸۶۰۴۸/ج


ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.