پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بلوار ورودی شهر کیاسر به نام سردار سلیمانی نامگذاری شد

شهردار کیاسر گفت: همزمان با گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس از تابلو بلوار سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در شهر کیاسر رونمایی می‌شود

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز: مسلم کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ساری با گرامی‌داشت دفاع مقدس، اظهار داشت: تجلیل از رزمندگان همکار، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، عطرافشانی گلزار شهدای گرانقدرو فضاسازی شهری از دیگر برنامه‌های شهرداری در هفته دفاع مقدس است.

وی افزود: پس از شهادت حاج قاسم سلیمانی، اعضای شورای اسلامی شهر کیاسر در اقدامی به موقع بلوار لاله زار را به نام این شهید بزرگوار نامگذاری کردند.

کاظمی یادآور شد:  بلوار لاله‌زار یکی از مسیرهای اصلی و پرتردد و منتهی به گلزار شهدای شهر بوده که در آینده این بلوار به کمربندی شهر کیاسر متصل و  به نام این شهید بزرگوار متبرک شده است که امیدواریم راه و رسم این شهید را بتوانیم به خوبی ادامه دهیم.

شهردار کیاسر از رونمایی تابلو سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به مناسبت هفته دفاع مقدس در شهر کیاسر خبر داد و گفت: رونمایی از تابلو بلوار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در کیاسر برای پاسداشت سال‌ها مجاهدت، ایثار و از خودگذشتگی رادمردی است که تاریخ ایران چون وی کمتر به خود دیده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.