پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

برگزاری مرحله نخست رزمایش بزرگ کمک مومنانه سپاه چهاردانگه

0

مرحله نخست رزمایش بزرگ کمک مومنانه سپاه چهاردانگه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار جهادی پایگاه خبری چهاردانگه، مرحله نخست رزمایش بزرگ کمک مومنانه سپاه چهاردانگه در محوطه مرکز مقاومت کیاسر برگزار شد.

این رزمایش با محوریت سپاه چهاردانگه، امام جمعه چهاردانگه ، فرماندهان حوزه ها و پایگاه ها و بسیجیان بخش و مشارکت بخشدار چهاردانگه ، رییس شورای بخش، اداره کمیته امداد کیاسر، خیرین این بخش و با حضور جمعی از علمای شهر کیاسر و اعضای قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه ساری و برخی از اهالی این شهر در محوطه ی مرکز مقاومت چهاردانگه برگزار شد.

مهمان ویژه ی این رزمایش سردار شمشیربند ریاست محترم شورای اسلامی شهر ساری بود.

سرگرد نبوی فرمانده سپاه چهاردانگه ضمن قدردانی از خیرین بخش چهاردانگه و نیز فرماندهان پایگاه مقاومت بسیج روستای اروست و قادیکلا به جهت همیاری ویژه ی این عزیزان در راستای کمک به این حرکت خیرخواهانه اظهار داشت: در مرحله نخست این رزمایش تعداد یک راس گاو و ١٠ راس گوسفند جهت توزیع بین مددجویان کمیته امداد و بهزیستی و نیز سایر نیازمندان بخش چهاردانگه ذبح شد.

وی افزود : سپاه چهاردانگه در نظر دارد تداوم این کمک های مومنانه را به حول و قوه الهی و همکاری و همیاری مسئولین و خیرین بخش تا پایان ماه مبارک رمضان با تحویل بسته های معیشتی و توزیع بین نیازمندان چهاردانگه ادامه دهد.
در همین راستا تعداد ٣ راس گوسفند ذبح شده امروز تحویل اداره بهزیستی بخش چهاردانگه جهت توزیع بین نیازمندان این سازمان در سطح بخش شد.

نبوی در پایان افزود: در راستای فعالیت های پدافند زیستی در نظر داریم با همکاری قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه ساری ماسک های بهداشتی و محلول های ضدعفونی دست را طی روزهای آتی بین ٣٠٠ نفر از مددجویان بهزیستی بخش چهاردانگه تهیه و توزیع کنیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.