پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

برگزاری مجمع کشتی مازندران بعد از ماه رمضان/شخص اصلح باید انتخاب شود

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

به گزارش خبرگزاری فارس مازندران، علیرضا دبیر در خصوص برگزاری مجمع هیأت کشتی مازندران در جمع خبرنگاران، گفت: قرار بود بعد از عید مجمع را برگزار کنیم که به مشکل کرونا برخوردیم و با صحبت‌هایی که با استاندار داشتیم شرایط برای برگزاری مجمع به دلیل شیوع ویروس کرونا مهیا نشد.

وی ادامه داد: در حال حاضر در حال برنامه‌ریزی هستیم تا بعد از ماه مبارک رمضان شرایط برگزاری مجمع انتخابات کشتی مازندران را برگزار کنیم.

این مسؤول لزوم مدیر بودن رئیس هیات را اولویت دانست و گفت : رئیس هیأت بطور حتم نباید کشتی‌گیر یا سرمایه‌دار باشد، شخصی که قرار است رئیس هیات بزرگ کشتی باشد باید مدیریت کردن بلد باشد وگرنه کارهای تخصصی و فنی توسط اشخاص متخصص هدایت خواهد شد، کسی که مدیریت کردن را بداند می‌تواند موفق باشد.

وی در خصوص دیدار برخی کاندیدا با وی اظهار کرد: بیشتر کاندیدا به تهران و فدراسیون آمدند و با بنده دیدار داشتند. ولی دیدن بنده، دلیلی بر حمایت از شخص خاصی نیست. ما وظیفه داریم در خدمت کشتی و پاسخگو باشیم.

دبیر در پایان تأکید کرد: من هم در روز مجمع، یک رای دارم که در آن روز به بهترین شخص رأی خواهم داد تا شخصی اصلح رئیس کشتی مازندران شود.

 /۸۶۰۵۹/ع

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.