پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

برگزاری جلسه شورای اداری بخش چهاردانگه

شورای اداری بخش چهاردانگه، با حضور مدیران بخش چهاردانگه و دکتر ابراهیمی رییس مرکز بهداشت شهرستان ساری به عنوان مهمان، امروز سه شنبه ۷ مهر ماه ۱۳۹۴ در سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش بخش چهاردانگه تشکیل شد.

0

 

گزارش اختصاصی پایگاه خبری چهاردانگه: شورای اداری بخش چهاردانگه، با حضور مدیران بخش چهاردانگه و دکتر ابراهیمی رییس مرکز بهداشت شهرستان ساری به عنوان مهمان،  امروز سه شنبه ۷ مهر ماه ۱۳۹۴ در سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش بخش چهاردانگه تشکیل شد.

 

اسماعیل امینی بخشدار چهاردانگه، در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از آموزش و پرورش چهاردانگه به خاطر میزبانی این جلسه و گزارش خوب سید محمد مسعودیان زاده از فعالیت های این اداره ضمن تبریک عید غدیر و دهه ولایت ، حادثه دلخراش منا را تسلیت عرض نمودند و گفتند، وقوع این حادثه عدم مدیریت، سوء مدیریت و بی تدبیری مسئولین عربستان در برگزاری این مناسک می باشد. موضوع حادثه دلخراش منا  باید در مجامع بین المللی وسازمان کشورهای اسلامی مطرح شود تا تمهیدات لازم برای برگزاری مناسب حج اتخاذ شود.

 

shora-edar94-1

امینی در ادامه این جلسه، هدف از برگزاری آن را  بررسی پیشنهادات منطقه در سفر استانی رییس جمهور دانست و اهم موضوعات مطروحه برای تصویب در این سفر را مشکل زباله ، گردشگری، احداث سد چهاردانگه، تعریض و چهاربانده کردن جاده ساری – کیاسر، تبدیل مرکز درمان بستر کیاسر به مرکز درمانی، جاده روستایی و آب شرب روستایی دانست.

 

بخشدار چهاردانگه موضوع دوم را انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان دانست و گفت، به کمک همه مسئولین بخش بتوانیم انتخاب سالم برگزاری نماییم.

 

وی:  جشن بسیار با شکوه در شب شنبه در حسینیه کیاسر به همراه شام دهی به مناسبت دهه ولایت به همت حجت الاسلام تیموری امام جمعه بخش چهاردانگه برگزار می گردد.

 

اسماعیل امینی بخشدار چهاردانگه ضمن تشکر از مسئولین سابق، مهندس عالیشاه به عنوان رییس اداره برق چهاردانگه، سروان فلاح پور رییس حوزه مقاومت ابوالفضل و نقی شریعت نژاد رییس شورای اسلامی شهر کیاسر در این جلسه معرفی شدند.

 

shora-edar94-2

 

در ابتدای این جلسه سید محمد مسعودیان زاده رییس اداره آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه ضمن خیر مقدم به مهمانان ،ضمن تشکر از امینی، (بخشدار منطقه) به دلیل تشکیل جلسه شورای اداری بخش در آموزش و پرورش، از کلیه مسئولین به خاطر توجه و همکاری با آموزش و پرورش در اجرا و پیشبرد برنامه هایش تشکر کرد.

 

مسعودیان زاده، در ادامه برنامه به تشریح عملکرد و کسب رتبه ها و موفقیت های آموزش و پرورش منطقه در سال گذشته و بیان برنامه های سال تحصیلی جاری پرداخت و از مسئولین منطقه خواست تا به آموزش و پرورش در پیشبرد برنامه ها و دستیابی به اهداف والای آن یاری رسانند.

 

 

سروان پاسدار جواد کردان فرمانده بسیج چهاردانگه مهمترین برنامه های برگزار شده هفته دفاع مقدس در بخش چهاردانگه را تشریح نمودند.

 

گزارش و عکس: موسی صادقی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.