پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

برگزاری جلسه اقماری مدیران ادارت محور 2 آموزش وپرورش استان در چهاردانگه

جلسه اقماری مدیران و رؤسای ادارت محور 2 آموزش و پرورش استان، با حضور آقای ساداتی، معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان، در روز دوشنبه 10 آذر 1393 در منطقه چهاردانگه برگزار شد.

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه ساری، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه، جلسه اقماری مدیران و رؤسای ادارت محور 2 آموزش و پرورش استان، در این منطقه برگزار شد.

 

در این جلسه که با حضور آقای ساداتی، معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان برگزار شد، مسعودیان زاده رییس آموزش و پرورش منطقه ضمن خوشامدگویی، به معرفی منطقه پرداخت و سپس هر یک از حضار به ارائه گزارش از وضعیت حوزه تربیت بدنی و سلامت تحت مدیریت خود پرداختند و به نیاز ها و پیشنهاد ها اشاره داشتند.

 

آقای ساداتی معاون محترم تربیت بدنی و سلامت در این جلسه ضمن تشکر از زحمات و نظرات همکاران، به پاسخ سؤالات و ارائه رهنمود پرداختند و گفتند: سلامت جسم و روان مهم است و کم تحرکی دانش آموزان و اولیاء بسیار نگران کننده می باشد؛ بسیاری از بیماری ها که امروز جامعه را تهدید می کند به علت کم تحرکی است.

 

ایشان در ادامه بحث به سیاست های ترسیمی(المپیاد های درون مدرسه ای، آسیب های اجتماعی و آموزش خانواده ها و دانش آموزان، استفاده بجا و صحیح از وسایل ورزشی، پیگیری تفاهم نامه با سایر دستگاه ها، (شهرداری ها، اداره ورزش و جوانان و …)، توجه به بوفه مدارس از نظر سلامت، نرمش صبحگاهی، بیمه ورزشی دانش آموزان و استفاده بجا از سالن های ورزشی) اشاره داشتند.

 

این جلسه که ساعت 8:30 روز دوشنبه 10 آذرماه 1393 شروع شده بود تا ظهر ادامه داشته و با اقامه نماز جماعت به پایان رسید.

 

jalaseh-aghmari

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.