پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بخشدار چهاردانگه آخرین وضعیت بخش چهاردانگه را تشریح کرد

بخشدار چهاردانگه در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه نیوز آخرین وضعیت بخش چهاردانگه را بعد از بارش سنگین برف تشریح کرد.

0

بخشدار چهاردانگه در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه نیوز آخرین وضعیت بخش چهاردانگه را بعد از بارش سنگین برف تشریح کرد.

وی گفت: به علت بارش سنگین برف، برودت و بوران هوا از شب گذشته تا کنون، محور ساری – کیاسر – سمنان ازمحدوده تاکام مسدود می‌باشد و نیروهای راهداری با تمام  امکانات در حال برف روبی و بازگشایی مسیر اصلی می‌باشند.

ستاری در باره وضعیت راه های روستایی چهاردانگه گفت: به علت بارش برف تعدادی از راههای روستایی مسدود می‌باشد و در راههای دیگر فقط با زنجیر چرخ تردد امکان پذیر است.

وی افزود بلافاصله بعد ازبازگشایی محور اصلی ساری – کیاسر – سمنان، محورهای فرعی و روستایی برف روبی و بازگشایی انجام می‌شود.

بخشدار چهاردانگه در باره وضعیت برق منطقه گفت، نیروهای امدادی اداره برق از صبح امروز در تلاش هستند تا قطعی برق در منطقه نداشته باشیم، اما به علت بارش شدید برف و مسدود بودن جاده میر افضل، واوسر، بالاده و  تیله‌بن، مشکل قطعی برق در این روستاها  وجود دارد.

ستاری گفت: خوشبختانه تا کنون مشکل قطعی گاز در هیچ یک روستای چهاردانگه گزارش نشده است و از مردم درخواست صرفه جویی در مصرف گاز را دارم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.