پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

با گرفتن عکس و استوری بعضی از مدیران مشکلات چهاردانگه حل نمی شود!

نوریان، رئیس شورای بخش چهاردانگه، با اعلام اینکه مشکلات چهاردانگه برخلاف بقیه مناطق تکراری است گفت: چهاردانگه جزو مناطق محروم است و با گرفتن عکس و استوری توسط بعضی از مدیران مشکلات مردم چهاردانگه حل نمی شود.

0

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه، در نشست مشترک اعضای شورای اسلامی شهرستان ساری با روسای شوراهای اسلامی شهرها و بخش‌های ششگانه شهرستان ساری با نمایندگان مجلس شورای اسلامی، از مهندس هادیان بابت برگزاری این جلسه و انعکاس مشکلات بخش‌ها و روستا تقدیر و تشکر به عمل آمد.

نوریان، رئیس شورای بخش چهاردانگه، با اعلام اینکه مشکلات چهاردانگه برخلاف بقیه مناطق تکراری است گفت: چهاردانگه جزو مناطق محروم است و با گرفتن عکس و استوری توسط بعضی از مدیران مشکلات مردم چهاردانگه حل نمی شود.

نوریان خطاب به نمایندگان مجلس شورای اسلامی گفت: خواهشمندیم جلوی ناکارآمدی مدیران گرفته شود. مشکلات مردم به دلیل ناکارآمدی مدیران و عدم پاسخگویی درست، حل نمی‌شود و مردم زجر می‌کشند.

وی ادامه داد: در بحث گازرسانی با تشکر از زحمات همه دستگاه‌ها با وجود اینکه یکی از مهمترین خدمات نظام پس از انقلاب به بخش ها می‌تواند همین گاز رسانی باشد این حرکت اصلا به چشم نیامد. به علت مجادله و دعوای برخی مدیران این اقدام به خوبی انجام نشد در آغاز فصل سرما برخی از مردم در دامداریها بدون گاز ساکن هستند.در این شرایط سخت که از هیزم هم نمی‌توانند استفاده کنند بسیار در مضیقه هستند.

نوریان با اعلام اینکه لطفاً نگاه ویژه به بخش ما داشته باشید متذکر شد: مراکز درمانی ما فاقد امکانات هستند. در این شرایط، حراست مانع از انتقال بیماران اعزامی می شود. آیا اختیار مراکز درمانی در دست حراست است یا پزشک؟نمی توانیم پاسخگوی مطالبات به حق مردم در این حوزه باشیم.

همچنین وی گفت: در بحث واگذاری اماکن گردشگری و توسعه معادن شاهد این هستیم که پشت سرمایه گذار خالی شده است. با زحمت سرمایه‌گذار در منطقه جذب می کنیم ولی به علت عدم مدیریت، دستگاه های مختلف در کار سرمایه گذاران دخالت می‌کنند. متولیان امر و دستگاه مربوطه کجا هستند؟

رئیس شورای بخش چهاردانگه با توجه به این موضوع که بیشترین راه روستایی در شهرستان ساری در منطقه چهاردانگه است، در زمینه مشکلات راه های روستایی گفت: راه ساری به سمنان دچار مشکل است. در راه های ما مشکلات زیادی وجود دارد.خط کشی نداریم و جاده های مه آلود باعث بروز تصادفات می شود.

نوریان همچنین در پایان از مدیر آب و فاضلاب شهرستان ساری جناب مهندس زارع بابت رفع مشکلات تشکر کرد و اعلام کرد که ایشان در بخش چهاردانگه کارهای بسیار خوبی انجام داده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.