پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بانوان با حضور گسترده در انتخابات مطالباتشان را دنبال کنند

0

سمیه قاسمی طوسی روز شنبه در همایش تجلیل از بانوان نمونه و نخبه مازندران که در ساری برگزار شد ، افزود : پیگیری ها برای تحقق مطالبات امروز جامعه زنان به معنای کاستن از دغدغه این قشر در آینده است تا دخترانمان در آینده دغدغه کمتری نسبت مادران خود داشته باشند .

وی گفت : در حالی که شاید اکنون جامعه زنان جامعه ما با دغدغه هایی در زمینه اجتماعی و فرهنگی مواجه باشند ، اما گام هایی که اکنون برای رفع این دغدغه ها برداشت شد، آینده ای روشن را برای این قشر رقم‌ خواهد زد.

قاسمی طوسی با اشاره به اینکه بیش از ۴۹ درصد جمعیت مازندران را زنان تشکیل می دهند ، ادامه داد : نمی توان و نمی شود خواسته و مطالبات این حجم‌ از جمعیت را نادیده گرفت و از آنها گذشت .

مدیرکل بانوان مازندران گفت : هم اکنون و  در آستانه انتخابات بانوان استان علاوه بر حضور و مشارکت فعال در این عرصه سیاسی ، تلاش بکنند که افراد شایسته و لایق را راهی مجلس بکنند .

وی ادامه داد : بانوان کارمند که در دسترس ترین این قشر در جامعه هستند و تلاش برای نشاط این قشر در قالب برنامه نشاط اجتماعی محقق شد تا فقر حرکتی برای این قشر رفع شود  و چهارساعت در هفته مدیران ملزم هستند تا بانوان کارمند ورزش کنند.

قاسمی طوسب گفت : با هماهنگی معاون عمرانی استاندار مازندران برای بانوان که توانایی رفتن به باشگاه ندارند مکان هایی و پارکهایی را در سطح شهرها که قابلیت واگذاری را دارند برای این مهم‌اختصاص می یابد .

وی افزود : نگاه مثبت استاندار مازندران به مسایل زنان تا بدانجاست  که از طریق معاونان استاندار پیگیری می شود . 

مدیرکل امور انوان استانداری مازندران گفت : در یک سال اخیر در حوزه زنان مازندران فراز و فرودهای پرشماری را شاهد بودیم که به ما گوشزد می کند که کار جدی و فرابخشی را انجام بدهیم .

وی افزود : یکسری از مسایل ساختاری که لایحه منع خشونت زنان در همه استان از جمله مازندران این اصلاحیه توسط کارشناسان تدوین و به قوه قضاییه ارسال شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.