پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بازدید میدانی امام جمعه و فرمانده سپاه از چند روستا چهاردانگه + تصاویر

0

به گزارش خبرنگار جهادی پایگاه خبری چهاردانگه، سرگرد نبوی فرمانده سپاه بخش چهاردانگه از بازدید میدانی برخی روستاهای بخش جهت ساخت گلزار شهدا و آبرسانی شرب و کشاورزی خبر داد.
وی افزود: در این بازدید که امام جمعه بخش و دکتر نشاگران مسئول بسیج سازندگی شهرستان ساری نیز حضور داشتند از روستاهای کردمیر، تلمادره، سنور، سعیدآباد و خارخون در حوزه ساخت گلزار شهدا و روستای ترکام در حوزه آبرسانی کشاورزی و روستای کمرکلا در حوزه تکمیل آب شرب این روستا بازدید بعمل آوردند و بر لزوم خدمت رسانی حداکثری به این روستاها در جهت پاسداشت مقام شامخ شهدا و زیرساخت های حیاتی تاکید شد.
وی ادامه داد: تخصیص اعتبارات لازم در خصوص ساخت گلزار شهدا در دست اقدام می باشد و بزودی اجرای این پروژه ها آغاز خواهد شد.
سرگرد نبوی در ادامه گفت: پروژه خط انتقال آبرسانی کشاورزی به طول بیش از ٥ کیلومتر به بیش از ٣٠٠ هکتار از زمینهای کشاورزی روستای ترکام در آینده ای نزدیک توسط سپاه چهاردانگه، بسیج سازندگی ساری و با مشارکت اهالی این روستا و گروه های جهادی اجرا خواهد شد.
فرمانده سپاه چهاردانگه  در پایان ضمن تقدیر از  امام جمعه  جهادی بخش چهاردانگه افزود: با حمایت های بی دریغ حجت الاسلام جلایی، مسئولین و خیرین بخش شاهد اجرای طرح های خوبی در این بخش شهرستان ساری خواهیم بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.