پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بازدید شبانه مسوولان از کارخانه روغن نباتی غنچه/ تلاش برای ورود روغن موجود در انبار به بازار

0

 

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، روح الله سلگی امشب در بازدید از کارخانه غنچه با بیان اینکه در روز اول اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها شاهد مشکلاتی در توزیع برخی اقلام اساسی از قبیل روغن، شکر و ماکارانی در فروشگاه های سطح شهر بودیم، اظهار کرد: با هماهنگی های انجام شده با دستگاه های مسوول و کارخانجات تولیدی و ساماندهی نظام توزیع و حمل و نقل کالا ظرف چند روز آینده تمام فروشگاه های استان این محصولات توزیع خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به موجودی انبارها و تولید مستمر کالاها و اقلام اساسی در استان گفت: مردم نگرانی برای تامین کالاهای اساسی نداشته باشند و با مدیریت مصرف و زمان خرید قطعا در چند روز اینده قفسه های  فروشگاه ها از این محصولات پر خواهد شد.

توزیع ۴۰۰ تن روغن فردا در سطح مازندران/به مردم قول می‌دهیم مشکلی پیش نیاید

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت: ۴۰۰ تن روغن فردا در فروشگاه‌های استان با محوریت فرمانداران استان توزیع می‌شود.

سلگلی در حاشیه این بازدید به خبرنگار فارس گفت: وزیر جهاد کشاورزی نیز طی تماس تلفنی مشکل روغن استان  را جویای شد که مقرر شد در اولویت نخست از طریق کارخانه روغن نباتی غنچه ابتدا روغن مورد نیاز استان و بعد کشور از طریق این کارخانه تامین شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با بیان اینکه تذکرات لازم را طی روزهای گذشته به مدیر کارخانه داشتیم که توزیع محصولات توزیع دقیقی نیست، تصریح کرد: مقرر شد در مجموع ۴۰۰ تن روغن فردا در فروشگاه‌های استان با محوریت فرمانداران استان توزیع شود.

سلگی خاطرنشان کرد: مردم نگران نباشند به مردم قول می‌دهیم که مشکلی وجود نداشته باشند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران  در ادامه با بیان اینکه برای تامین مرغ استان و تهران کشتارگاه ها و مرغداری های مازندران امشب فعال خواهند بود و مرغ به تهران و استان ارسال خواهد شد،گفت: با تمهیدات انجام شده مشکلی در تولید مرغ نداریم و آمادگی وجود دارد در صورت مازاد تولید گوشت مرغ توسط شرکت پشتیبانی امور دام از مرغداران خریداری شود.

عنایتی افزود: گوشت مرغ منجمد به اندازه کافی در انبارها ذخیره سازی شد و از فردا در تمام استان توزیع خواهد شد‌.

 /۸۶۰۳۵/ج/م

 

لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.