پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بازدید دکتر یوسف نژاد از کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان کیاسر

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه به نقل از  روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان مازندران، علی اصغر یوسف نژاد در حاشیه آیین معارفه شهردار کیاسر، ضمن حضور در کانون پرورش فکری این شهر از برنامه‌ها و فعالیت‌های این مرکز فرهنگی و هنری دیدن کرد.

در این بازید، مسؤول کانون کیاسر با ارایه گزارشی از برنامه‌ها و رویدادهای این مرکز از آغاز به کار طرح اوقات فراغت در شهر کیاسر خبر داد و افزود: کانون پرورش فکری  با داشتن کلاس‌های متعدد در حوزه‌های فرهنگی، هنری، ادبی، دینی و علمی بستر مناسبی برای کودکان ونوجوان در طول سال تحصیلی  و فصل تابستان ایجاد نموده است.

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی نیز با تقدیر از اهتمام کانون و مدیر کل آن در توزیع خدمات و ایجاد طرح‌ها و برنامه های مطلوب در حوزه کودک ونوجوان؛ کانون را ظرفیت موثری برای اوقات فراغت این قشر جامعه عنوان کرد.

یوسف نژاد همچنین در گفتگوی با اعضای کانون و آگاهی از نظرات و خواسته‌هایشان از پیگیری و حمایت خود نسبت به امکانات و طرح‌های کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان خبر داد.

اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان دارای 27 مرکز فرهنگی و هنری ثابت، 4 کتابخانه سیار روستایی و یک مرکز پستی در استان بوده که به ارایه خدمات؛ فرهنگی، هنری و ادبی به کودکان ونوجوانان 6 تا 16 سال  در طول سال و اوقات فراغت تابستان می پردازد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.