پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

بازدیدی مدیرکل ارشاد استان مازندران از غرفه پایگاه خبری چهاردانگه

0

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه، ظهر امروز دوشنبه ( ۱۸ آبان ۱۳۹۴) آقای جاودانی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران از غرفه پایگاه خبری چهاردانگه در بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات در مصلی تهران بازدید کردند. در این بازدید که آقای کاکویی مسوول اداره مطبوعات اداره کل نیز ایشان را همراهی می کردند، آقای آزموده مسوول غرفه درباره چگونگی تاسیس و دامنه فعالیت پایگاه خبری چهاردانگه در بخش چهاردانگه و تاثیرات اطلاع رسانی در بین مردم و مسوولان بخش و خارج شدن چهاردانگه از انزوای اطلاع رسانی در استان مازندران توضیحاتی به ارایه داده و نیز مشکلات پیش روی این پایگاه را برشمردند.

 

آقای جاودانی با تاکید بر استقلال پایگاه خبری چهاردانگه ابراز امیدواری کردند که با کمک مسولان استان و بخش بتوانیم از مشکلات چنین پایگاه های اطلاع رسانی کم کنیم.

 

پایگاه خبری چهاردانگه از حضور جناب آقای جاودانی مدیر کل محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران و هم چنین جناب آقای کاکویی در غرفه این پایگاه و نظر مساعدت ایشان در شنیدن صحبتهای مدیر غرفه صمیمانه سپاسگزاری می کند.

 

 

namayeshgah-94-8-18-2

آقای جاودانی در غرفه پایگاه خبری چهاردانگه/ عکس: عین اله آزموده

 

 namayeshgah-94-8-18-1

سمت راست آقای کاکویی. سمت چپ آقای جاودانی/ عکس: عین اله آزموده

۳۰۸۶۹۲_orig

آقای آزموده مسوول غرفه پایگاه خبری چهاردانگه درباره این پایگاه توضیحاتی به آقای جاودانی ارائه میدهند./ عکس: آقای کاکویی

 

namayeshgah-94-8-18-3

آقای جاودانی در غرفه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران/ عکس: عین اله آزموده

 

namayeshgah-94-8-18-4

آقای جاودانی و آقای کاکویی در غرفه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران/ عکس: عین اله آزموده

 

چهادرانگه: با پوزش از تاخیر در انتشار این خبر، به دلیل سرعت بسیار پایین اینترنت در نمایشگاه امسال، عملاً دست خبرنگاران برای ارسال و نشر به موقع خبر از طریق اینترنت نمایشگاه بسته بوده و به ناچار پس از رسیدن به منزل موفق به انتشار خبر شده ام. با احترام. آزموده

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.