پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ایجاد اشتغال پایدار و صیانت از مشاغل در شهرستان ساری با جدیت پیگیری می‌شود

جلسه مشترک زارعی و بابایی کارنامی نمایندگان مردم شریف ساری با رضایی فرماندار مرکز استان، معاونان فرمانداری و بخشداران شهرستان ساری برگزار شد. ‎

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه به نقل از روابط عمومی فرماندرای شهرستان ساری، عباسعلی رضایی فرماندار مرکز استان در جلسه نمایندگان مردم شریف ساری با فرماندار، معاونان فرماندار و بخشداران شهرستان ساری با اشاره به ظرفیت‌های شهرستان ساری در جذب سرمایه‌گذار،  گفت: در شهرستان ساری  قابلیت و ظرفیت فراوانی وجود دارد که با توجه به اقدامات دولت  و همراهی نمایندگان محترم می توان شاهد رشد اقتصادی مرکز استان بود.

 

وی با تاکید بر ضرورت ایجاد اشتغال پایدار، تصریح کرد: با برگزاری جلسات منظم کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و پیگیری و نظارت بر طرح‌های اشتغال‌زایی، ایجاد اشتغال پایدار و همچنین صیانت از مشاغل در مرکز استان مازندران با جدیت پیگیری می‌شود.

 

فرماندار مرکز استان مازندران با بیان اینکه همدلی و هم‌صدایی دولت و نمایندگان مجلس در شهرستان ساری زمینه رشد و توسعه را بیش از پیش فراهم کرده است، خاطرنشان کرد: دستاورد‌ها و توفیقات حاصله در حوزه‌های مختلف حاصل وحدت و همدلی و تلاش مجموعه دلسوزان نظام در شهرستان ساری است که در یکسال آخر کار دولت با قدرت و توان بیشتر در حال عملیاتی شدن است.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.