پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

اوژانس ۱۱۵ بابل شهروندان را از تماس‌های غیر ضرور منع کرد

0

سخنگوی اورژانس و مرکز فوریت های پزشکی  در این باره گفت : با توجه به تعداد بالای ماموریت‌های اورژانس ۱۱۵ و آماده باش تمامی پایگاه‌های شهری و جاده‌ای به دلیل شیوع ویروس کرونا در شهرستان ، شاهد افزایش ۲ برابری تعداد تماس‌ها و ماموریت‌های اورژانس هستیم.

مهدی غلام نیاء روشن افزود: از تمامی مردم عزیز استدعا داریم با توجه به نیاز بعضی از بیماران بسیار بدحال و جهت انتقال فوری و احیای بیماران بدحال به مراکز درمانی و شرایط حساس موجود کشور بر اثر انتشار ویروس کرونا ، از تماس بی مورد با تلفن‌های ۱۱۵ خودداری کنند تا بتوانیم خدمات فوریت‌های پزشکی را به بیماران نیازمند ارائه دهیم.

وی گفت : با توجه به اینکه شماره تلفن ۴۰۳۰ و ۱۹۰ جهت مشاوره و راهنمایی در مورد ویروس کرونا اختصاص یافته است و مراکز درمانی در سطح شهرستان آماده بررسی و درمان بیماران سرپایی و تب‌دار هستند ، مردم به منظور طرح سئوالات پزشکی تا حد توانایی از تماس با شماره ۱۱۵ خودداری کنند تا بتوانیم خدمات درمانی و اعزام فوری را به افراد نیازمند ارائه دهیم.

گفته می شود بیمارستان های تابعه دانشگاه علوم پزشکی بابل دارای یکهزار و ۵۰ تخت است که هم اکنون با بستری حدود ۵۰۰ بیمار مبتلا به ویروس کرونا در بیمارستان های مرحوم میناگر، شهید یحیی نژاد و روحانی بابل دسته و پنجه نرم می کند و چند نفر نیز در این شهرستان جانشان را از دست داده اند.

شهرستان بابل با جمعیت ۵۳۶ هزار نفری یکی از پرجمعیت ترین شهرستان های مازندران است که دارای ۶ بخش و هفت شهر است.

هفت بیمارستان آموزشی درمانی هم اکنون زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی بابل خدمات درمانی مورد نیاز را به بخشی از مردم مازندران ارائه می دهد.

 این بیمارستان ها شامل آیت الله روحانی ، شهید یحیی نژاد ، شهید بهشتی ، بیمارستان ۱۷ شهریور مرزیکلا ، بیمارستان کودکان امیرکلا ،مرکز ناباروری فاطمه الزهرا  و همچنین بیمارستان پرتو درمانی شهید رجایی بابلسر است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.