پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

اولین جلسه شورای اداری شهرستان ساری با حضور مهندس کاظمی

0

جلسه شورای اداری شهرستان ساری با حضور نوبخت فرماندار مرکز استان، زارعی و بابایی کارنامی نمایندگان مجلس شورای اسلامی، شریفی فرمانده سپاه ناحیه شهرستان ساری، مرادی مشاور رییس سازمان راهداری کشور، جهانیان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران، معاونین فرمانداری شهرستان ساری، بخشداران نواحی شش گانه، ستاری مشاور اجرایی فرماندار شهرستان ساری، شهرداران شهرستان، بخشی رییس شورای اسلامی شهرستان، روسای شوراهای بخش شهرستان ، مهندس کاظمی و مهندس ستاری بخشدار جدید و گذشته بخش چهاردانگه و با حضور مدیران شهرستانی و دانش آموزان برگزار شد. ‎

محمد علی نوبخت در جلسه شورای اداری شهرستان ساری که با حضور زارعی و بابایی کارنامی نمایندگان مجلس شورای اسلامی، شریفی فرمانده سپاه ناحیه شهرستان ساری، مرادی مشاور رییس سازمان راهداری کشور، جهانیان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران، معاونین فرمانداری شهرستان ساری، بخشداران نواحی شش گانه، ستاری مشاور اجرایی فرماندار شهرستان ساری، شهرداران شهرستان، بخشی رییس شورای اسلامی شهرستان، رئسای شوراهای بخش شهرستان و با حضور مدیران شهرستانی و با حضور دانش آموزان عزیز برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا و تسلیت به مناسبت شهادت جمعی از هموطنان عزیز در حادثه تروریستی شهرستان ایذه و همچنین گرامیداشت هفته کتاب، کتابخوانی و کتابداری گفت: بسیج یک میلیشیای تصنعی و تبلیغاتی نبود، بسیج یک چیزی نبود که با سزارین تاریخی از پهلوی انقلاب بیرون آورده شود، بسیج یک فریاد بود که از نهاد و دل پاک مردم و با عشق و ایثار برخواسته شد. لذا انتظار ما از تمامی دستگاه های اجرایی همراهی، همکاری و اعتقاد و التزام به این نهاد مقدس است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ساری،وی در ادامه با بیان اینکه هفته بسیج را باید به همه ی مستضعفان، آزادی خواهان و ملل محروم دنیا تبریک و به نظام های امپریالیستی و سرمایه داری تسلیت گفت افزود: برای گرامیداشت و هرچه با شکوه تر برگزار کردن این هفته برنامه های مدونی در دستور کار دستگاه های اجرایی و بخش های مختلف شهرستان قرار گرفته است.

مقام عالی دولت در شهرستان ساری به اشاره به اینکه امروز از حضور ارزشمندِ دو دانش آموز عزیز و نخبه شهرستان ساری در این جلسه خرسندیم و به قول خود مبنی بر در اختیارگذاشتن یک کرسی و صندلی متعلق به دانش آموزان در جلسات شورای اداری عمل کردیم و در آینده نیز از حضور دانش آموزان پرتلاش بهره خواهیم گرفت گفت: دانش آموزان آینده سازان کشور هستند. دشمن نیز از این اراده، همت و ایمان دانش آموزان برای ساخت ایرانِ قوی هراس دارد لذا توجه به ظرفیت ها، استعدادها و توانمندی دانش آموزان و بستر سازی مناسب با ایجاد انگیزه در پویایی و توسعه یافتگی جامعه ما نقش اساسی دارد.

محمدعلی نوبخت در ادامه با بیان اینکه ماموریتِ امروز من، شما و همه ی مدیران حاضر در این جلسه، همان نکته ای هست که حضرت علی(ع) در آن لحظه فتنه و فریب جنگ صفین فرمودند: امضوا علی حقکم و صدقکم یعنی این راه حقی که در پیش گرفته اید را از دست ندهید و حرف های فتنه گران در شما تزلزل ایجاد نکند است، گفت: این راه حق همان تبعیت بی چون و چرا از مقام عظمای ولایت و رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (حفظه الله تعالی) است و ما باید محکم تر، با انگیزه تر و ثابت قدم تر از گذشته در مسیر تغییر، تحول، آبادانی با تاسیس امید به نفع مردم گام برداریم.

وی در ادامه با تقدیر و تشکر از حضور استاندار انقلابی و ولایی استان مازندران در مناطق محروم بخش چهاردانگه و تصویب ۷۵ مصوبه در جهت عمران و آبادی این بخش گفت: با برگزاری همایش گرامیداشت روز دهیاران و جشنواره های مختلف بمناسبت هفته و روز ملی مازندران به دنبال ایجاد نشاط اجتماعی، انگیزه و پویایی و همچنین با برگزاری اولین همایش فرصت های سرمایه گذاری به میزبانی شهرستان های ساری و میاندرود و با حضور ۸۶ سرمایه گذار و ۱۲۳ طرح و فرصت سرمایه گذاری به دنبال توسعه همه جانبه و اشتغال زایی در شهرستان ساری هستیم.

محمدعلی نوبخت با بیان اینکه از نردبان بی اخلاقی سیاسی نمی توان به سعادت، توسعه و عاقبت بخیری رسید گفت: میزکارِ مدیر جهادی و مردمی میدان عمل است. تفکر جهادی و انقلابی عامل سازندگی، زایش، پویش و پایندگی نظام اسلامی است. مردم محوری، ریشه انقلاب اسلامیست و محور حرکت ما در دولت سیزدهم بر تصدی گری امورات بدست مردم استوار است.

فرماندار شهرستان ساری با اشاره به اینکه پیشرفتِ احداث نیروگاه زباله سوز و سایر پروژه های شهری و روستایی نشان از کار جهادی، انقلابی و شبانه روزی مدیران در شهرستان ساری است افزود: آینده ساری تماشایی است و شهرستان ساری با وحدت، همدلی، همراهی و همشنوی دستگاه های اجرایی به جایگاه اصلی خود خواهد رسید.

 

عکاس(هدا کاشی پور) منبع: خزرنما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.