پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

اولین جلسه شورای آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه در سال 1398، در فروردین ماه تشکیل شد

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه چهاردانگه، در این جلسه که با حضور دکتر تیموری (امام جمعه بخش چهاردانگه)، دکتر مرتضی جعفری (بخشدار منطقه چهاردانگه)، و دیگر مسئولین عضو و مدعو، با محوریت دستور کار «گرامیداشت مقام معلم » تشکیل شد، ابتدا شریعت نژاد رییس اداره آموزش و پرورش منطقه، ضمن تقدیر و تشکر از اعضا، با اشاره به مصوبات جلسه قبل، به تشریح دستور کار جلسه پرداخت و اعضا را دعوت به مساعدت و همکاری نمود.

در ادامه، حجت الاسلام و المسلمین تیموری(امام جمعه بخش چهاردانگه)، با تبریک اعیاد شعبانیه، از آموزش و پرورش بخاطر برگزاری مراسمات مذهبی تقدیر نمودند.

 ایشان با اشاره به احادیث و روایات جایگاه معلم را بسیار بزرگ دانسته و  خواستار برگزاری مراسم شایسته ای در مراسم تجلیل از مقام معلم شدند.

دکتر مرتضی جعفری، بخشدار منطقه و رییس شورای آموزش و پرورش، در این جلسه ضمن تبریک ایام ولادت امام حسین(ع)، از تلاش های مسئولین در کاهش آسیب های سیل اخیر به مردم تقدیر کرد.

ایشان شغل معلمی را پر افتخارترین شغل دانست و گفت باید تمام تلاشمان را برای تقدیر از فرهنگیان زحمت کش منطقه چهاردانگه که با تمام توان در حال خدمتگذاری وآموزش فرزندانمان هستند بکار بگیریم.

وی در ادامه گفت: انشاالله امسال نیز همانند سال گذشته شایسته ترین تقدیر را از زحمت کشان فرهنگی بخش چهاردانگه بعمل می آوریم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.