پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

امام جمعه موقت ساری خواهان روشن شدن ابعاد سانحه هوایی شد

0

حجت الاسلام یوسف یوسف پور در نماز جمعه شهر ساری گفت : این حادثه قلب مردم ایران را جریحه دار کرد و مسئولان باید ابعاد این سانحه هوایی ر ا به درستی مورد بررسی قرار دهند.
وی احتمال دست داشتن آمریکا در این سانحه را دور از ذهن ندانست و افزود : امروز مردم ما انتظار دارند تا حقایق این حادثه برای آنها مشخص شود و به آنها نیز اطلاع رسانی درستی صورت گیرد.
امام جمعه موقت ساری گفت : نباید سقوط این هواپیما زمینه ساز تضعیف نیروهای مسلح به خصوص سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شود، چرا که نیروهای مسلح به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از نیروهای استراتژیک و راهبردی نظام جمهوری اسلامی است و نباید تضعیف شوند.
وی افزود : ملت ایران اجازه نمی دهند که نیروهای مسلح کشورش با دسیسه دشمنان نظام جمهوری اسلامی به هر بهانه ای تضعیف شود و از نیروهای مسلح خود حمایت خواهند کرد.
یوسف پور اظهار داشت : ایران اسلامی در غم و ماتم سردار دل‌ها در تب و تاب است و همچنان جایگاه این شهید در ایران و جهان می‌درخشد.
وی ویژگی اصلی شهید سلیمانی را عدم وابستگی حزبی و جناجی بیان کرد و افزود : حضور مردم در تشییع این شهید نشانگر زنده بودن انقلاب و انقلابی گری در کشور است.
 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.