پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

افزایش 47 درصدی تردد در محورهای ورودی مازندران

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

 علیرضا قدمی امروز درباره وضعیت محورهای مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: درحال حاضر تردد خودروها در تمامی محورهای مواصلاتی استان به‌صورت پرحجم و در محورهای ساحلی به‌صورت عادی گزارش شده است.

وی افزود: از زمانی‌که طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در محورهای ورودی استان به پایان رسید شاهد افزایش حجم ترافیک در محورهای استان هستیم؛ به‌طوری‌که حجم ترافیک در محور کندوان طی ۲۴ ساعت گذشته با افزایش بی‌سابقه، ۱۷۵ درصد رشد داشت.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه حجم ترافیک طی ۲۴ ساعت گذشته در محورهای استان ۴۷ درصد رشد داشت، اضافه کرد: پیش‌بینی می‌شود شاهد افزایش حجم ترافیک تا پایان هفته جاری در محورهای ورودی استان باشیم.

این مسؤول درباره اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در محورهای مازندران، تصریح کرد: این طرح از ساعت ۲۴ هشتم فروردین در ۶ محور ورودی استان آغاز شده و تا ۳۱ فروردین ادامه داشته که طی این مدت از ورود ۲۰هزار خودرو به استان ممانعت شد و همچنین بیش از ۶۰۰ خودرو توقیف و جریمه شد.

قدمی در پایان گفت: مرکز کنترل راه‌ها با شماره تلفن‌ ۲۱۸۲۴۴۳۴ با پیش شماره ۰۱۱ در هر ساعتی ار شبانه‌روز پاسخگوی شهروندان درباره آخرین وضعیت راه‌های استان است.

 /۸۶۰۳۴/ج

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.