پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

افتتاح خانه شمشیربازی پهلوان مجتبی عابدینی با دستان پدر شهید مدافع حرم

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان سوادکوه، مراسم افتتاحیه خانه شمشیربازی پهلوان مجتبی عابدینی در پل‌سفید‌سوادکوه عصر امروز برگزار شد.

 

مجتبی عابدینی‌شورمستی که کسب نخستین مدال طلای شمشیربازی ایران در جوانان آسیا در سال ۱۳۸۳، کسب مدال طلا در بازی های کشورهای اسلامی، کسب مدال طلا در رقابت های بین المللی کیش و کسب مدال طلا در رقابت های قهرمانی آسیا را در کارنامه خود دارد و در مسابقات شمشیربازی قهرمانی جهان در بوداپست مجارستان اولین مدال تاریخ شمشیر‌بازی ایران را به دست آورد.

مجتبی عابدینی‌شورمستی در افتتاحیه خانه شمشیربازی با تشکر از نامگذاری سالن، گفت: ورزشکاران شهرستان سوادکوه این توانایی را دارند که در عرصه جهانی مقام‌آوری کنند.

 

مدیر کل ورزش و جوانان مازندران در مراسم افتتاحیه خانه شمشیربازی پهلوان مجتبی عابدینی در پل‌سفید‌سوادکوه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، گفت: مجتبی عابدینی‌شورمستی از نگین‌های افتخارات ورزش مازندران است.

حسن رنگرز با اشاره به اینکه مجتبی عابدینی‌شورمستی دارای مناعت طبع و وسعت نظر است و مظلوم واقع شد، افزود: نامگذاری سالن که هماهنگی ساخت آن با همت خودش انجام شد و پایه‌گذار شمشیربازی در استان مازندران است، کار کوچکی است.

 

وی با بیان اینکه مجتبی عابدینی‌شورمستی از شانس‌های مسلم مدال در المپیک ۲۰۲۰ توکیو است، خاطر نشان کرد: مسیر افتخارآفرینی و قهرمانی مجتبی عابدینی‌شورمستی، سنگلاخی و سخت‌عبور بود و مدال‌های نقره عابدینی به دلیل سختی مسیر، عیار طلایی دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران خواستار حمایت مجمع نمایندگان استان برای اتفاق‌های ویژه و متمایز برای ورزش استان شد و گفت: باشگاه شمشیر‌بازی پل‌سفید‌سوادکوه قطب شمشیربازی کشور خواهد شد و امیدواریم جشن مدال المپیک مجتبی عابدینی را در این سالن برگزار کنیم.

 

به گزارش فارس، افتتاح سالن شمشیر‌بازی مجتبی عابدینی‌شورمستی با دستان پدر شهید مدافع حرم سوادکوه انجام شد.

انتهای پیام/86015/ج


ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.