پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای شمال

0

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، یدالله جهان‌تاب رئیس پلیس راه مازندران امروز در گفت‌وگویی، اظهار کرد: محور هراز از بعد از گذشت چند روز انسداد، صبح امروز بازگشایی شد.

وی با اشاره به ترافیکی عادی و روان در محورهای شمال، افزود: از لحاظ جوی مشکلی نداریم.

رئیس پلیس راه مازندران با اعلام اینکه تردد تمامی تریلی کماکان از محور هراز ممنوع است، اضافه کرد: تردد تمامی کامیون و کامیونت به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدسدنی از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای پنج‌شنبه ۲۹و جمعه ۳۰ اردیبهشت ماه از محور هراز ممنوع است.

این مسوول بیان کرد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ روز جمعه از رودهن به آمل ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ همان روز از آب اسک به رودهن به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

جهان‌تاب با اشاره به اینکه تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت از محور کندوان ممنوع است، تصریح کرد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ روز جمعه از کرج به مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ تا ۲۴ همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

وی یادآور شد: اعمال محدودیت یک‌طرفه در محورهای هراز و کندوان نیز براساس وضعیت ترافیک خواهد بود که در صورت افزایش حجم ترافیک اعمال محدودیت در دستور کار پلیس قرار می‌گیرد.

رئیس پلیس راه مازندران به برگزاری جشنواره گلاب‌گیری در منطقه دودانگه اشاره کرد و یادآور شد: باتوجه به این جشنواره شاهد ترافیک در این محور هستیم که توصیه بر توجه به توصیه‌های پلیس است.

جهان‌تاب در پایان گفت: شهروندان در هر ساعتی از شبانه‌روز و با مدیریت سفر برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

 /۸۶۰۳۴/ع/ی


لینک منبع اصلی مطلب

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.