پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

از مقام شامخ تعدادی از مادران شهدای بخش چهاردانگه تجلیل شد

در سالروز وفات حضرت ام البنین (س) و نامگذاری این روز بنام تکریم مادران و همسران شهدا از تعدادی از مادران شهدا به نمایندگی از مادران شهدای بخش چهاردانگه دیدار و تقدیر بعمل آمد.

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز: بهگزارش واحد روابط عمومی مرکز مقاومت بسیج مالک اشتر بخش چهاردانگه بمناسبت سالروز وفات حضرت ام البنین (ع) و روز تکریم مادران و همسران شهدا امام جمعه بخش، فرمانده مرکز مقاومت بسیج مالک اشتر چهاردانگه، فرمانده حوزه بسیج عشایری پشتکوه، مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه ساری و روحانیون مستقر در دهستان پشتکوه دیدار با خانواده های شهید علیرضا احمدی و شهید سلیمان معصومی از روستای اروست انجام گرفت.
در فضائل حضرت ام البنین(ع) باید گفت: بدون تردید ایشان از زنان بافضیلت و عارف به حق اهل بیت علیهم السلام بود. وی محبتی خالصانه به آنان داشت و خود را وقف دوستی ایشان کرده بود. آنان نیز برای او جایگاهی والا و موقعیتی ارزنده قائل بودند.
امّ البنین علیهاالسلام تلاش می کرد جای خالی مادر را در زندگی فرزندان حضرت زهرا علیهاالسلام به ویژه دو سبط پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله ، امام حسن و امام حسین علیهماالسلام پر کند.
بی شک ایشان را می توان الگویی والا برای همه مادران شهدا دانست. مادرانی که فرزندانی صالح تربیت کردند و خونشان را تقدیم اسلام و انقلاب کردند.
در پایان این دیدارها نیز از مادران این شهدا به نمایندگی از همه ی مادران شهدای سطح بخش تقدیر بعمل آمد و بر لزوم توجه بیشتر همه مسئولین و آحاد مردم به خانواده های معظم شهدا تاکید شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.