پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

ادامه ترافیک پرحجم در محورهای شمال/ اجرای محدودیت‌ یک‌طرفه در محورهای هراز و کندوان

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:

سرهنگ علیرضا قدمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری، درباره وضعیت ترافیک در محورهای شمال  اظهار کرد: در حال حاضر شاهد ترافیکی پرحجم در مسیرهای خروجی استان مازندران هستیم که پیش‌بینی می‌شود از عصر از حجم بیشتری برخوردار شود.

وی افزود: باتوجه به ورودی‌هایی که طی روزهای گذشته در محورهای استان شاهد بودیم انتظار داریم شاهد ترافیکی سنگین در محورهای شمال باشیم که به همین بحث اعمال محدودیت‌های ترافیکی در دستور کار پلیس قرار دارد.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به ادامه اجرای محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته تا امشب در محورهای شمال، اضافه کرد: تردد تمامی کامیون و کامیونت به‌جز حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی تا ساعت ۲۴ امشب  از محور هراز ممنوع است.

وی با اعلام اینکه تردد تمامی تریلی از محور هراز و تردد تمامی تریلی،کامیون و کامیونت کماکان از محور کندوان ممنوع است، اضافه کرد: تردد تمامی خودروها در محورهای هراز و کندوان امروز به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

قدمی در پایان با تاکید بر پرهیز از سفرهای غیرضروری، گفت: مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره تلفن‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ با پیش شماره ۰۱۱ در هر ساعتی از شبانه‌روز پاسخگوی سوالات شهروندان درباره آخرین وضعیت جاده‌های استان است.

 /۸۶۰۳۴/ج/ح


ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.