پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

اخطاریه اداره کل مدیریت بحران استان در مورد وضعیت آب و هوا

با توجه به پیش بینی اداره کل هواشناسی استان مازندران از پنجشنبه شب تا روز یکشنبه ۱۵ آذر ۹۴ با نفوذ سامانه ناپایدار شاهد کاهش محسوس دما بین ۶ تا ۱۵ درجه در مناطق ساحلی و تا ۲۰ درجه در مناطق کوهستانی و وزش باد شدید و رعد و برق در استان خواهیم بود.

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، بنا بر اعلام اداره کل مدیریت بحران استان مازندران، با توجه به پیش بینی اداره کل هواشناسی استان مازندران طی امروز و فردا به دلیل جنوبی بودن جریانات بر روی منطقه شاهد افزایش نسبی دما و وزش باد گرم به ویژه در ارتفاعات استان بوده ولیکن از پنجشنبه شب تا روز یکشنبه ۱۵ آذر ۹۴ با نفوذ سامانه ناپایدار ابتدا شاهد بارش باران ( بارش برف در ارتفاعات ) مه آلودگی در جاده های کوهستانی ، کاهش محسوس دما بین ۶ تا ۱۵ درجه در مناطق ساحلی و تا ۲۰ درجه در مناطق کوهستانی و وزش باد شدید و رعد و برق در استان خواهیم بود.

 

قابل ذکر است شدت این سامانه سرد بارشی در اواخر روز پنجشنبه تا روز یکشنبه خواهد بود. لذا طی این مدت بالا آمدن آب رودخانه ها، سیلابی شدن مسیل ها و آب گرفتگی معابر عمومی در برخی از مناطق استان دور از انتظار نیست. در طی این مدت دریای خزر نیز طوفانی و مواج خواهد بود.

 

ekhtar

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.