پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

اختلافات خانوادگی در شهرستان “بابل” قربانی گرفت

مردی در شهرستان بابل،زنش را به علت اختلافات خانوادگی و درگیری لفظی با چاقو مصدوم و به قتل رساند.

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از پایگاه خبری پلیس، در ساعت ۲۳ و ۲۸ دقیقه روز شنبه چهارم اردیبهشت ماه، در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ شهرستان بابل، مبنی بر انتقال زنی مصدوم به یکی از بیمارستان های شهر که با چاقو از ناحیه سینه مصدوم شده بودو در حال حاضر به کما رفته است، ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ شهرستان سریعاً به بیمارستان مراجعه کردند.

ماموران با حضور در محل در بررسی های اولیه و تحقیقات از مسئولان بیمارستان دریافتند، مصدوم به نام”الناز – گ”۲۶ ساله توسط فردی به نام”محمود- الف”۲۶ساله که خود را شوهر این زن معرفی کرده، منتقل شد و در حال حاضر وضعیت جسمانی اش وخیم می باشد.

براساس این گزارش،این زن که به علت شدت جراحات وارده در ساعت ۷ صبح روز یک شنبه پنجم اردیبهشت ماه در بیمارستان فوت کرد،موضوع به طور ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت و مامورران شوهر این زن را به اتهام قتل دستگیر کردند.

متهم به قتل در تحقیقات وبازجویی های فنی پلیس ضمن اقرار به بزه انتسابی در اظهارات خود به پلیس عنوان داشت:در شب حادثه به علت اختلافات خانوادگی و مشاجره لفظی با کارد آشپزخانه ضربه ای به سینه ای مقتول وارد کردم که وی بر اثر شدت جراحات وارده به قتل رسید.

با توجه به اعترافات قاتل و تشریح صحنه جرم، قاتل پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.