پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

اختصاص اعتبار ۲۷۰ میلیارد ریالی برای تعریض محور ساری- کیاسر

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از اختصاص ۲۷۰ میلیارد ریال اعتبار برای چهار بانده کردن و تعریض محور ساری – تاکام در سال ۹۳ خبر داد.

0

 

به گزارش پايگاه خبري چهاردانگه نيوز، مهندس محمد دامادی در گفت و گو با خبرگزاري تسنیم ، با اشاره اینکه مردم ساری تا شهریور امسال شاهد تحول در پروژه ساری به تاکام خواهند بود، از تامین اعتبار این پروژه برای چهارخطه کردن محور ساری- تاکام خبر داد.

 

وی با بیان اینکه در دفعه نخست که این پروژه به مرحله مناقصه گذاشته شد، هیچ پیمانکاری برای اجرای این طرح در مناقصه شرکت نکرده بود، افزود: این پروژه مجددا برای بار دوم با اعتبار بالغ بر270 میلیارد ریال به مناقصه گذاشته می شود.

 

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی، از اختصاص اعتبار برای تکمیل این پروژه در سال 93 خبر داد و خاطرنشان کرد: پس از تعیین پیمانکار 20 میلیارد ریال اعتبار جهت پیش پرداخت به شرکت مجری برای شروع کار پرداخت خواهد شد.

 

دامادی از تخصیص 80 میلیارد ریال اعتبار عمرانی برای تکمیل این پروژه در استان خبر داد و گفت: مردم شهرستان ساری تا  شهریورماه امسال شاهد تحول چشمگیر در اجرایی این پروژه می شوند.

 

وی، با بیان اینکه  طرح چهار خطه کردن محور ساری- تاکام در دو فاز اجرایی می شود، گفت: فاز نخست از ساری تا هولار و فاز دوم از هولار به تاکام در سال جدید اجرا می شود.

 

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه به دلیل عدم مدیریت در چهار سال گذشته اعتبارات جاده ساری -تاکام در مسیر ساری کیاسر و دامغان هزینه شد، تصریح کرد: بنده به مردم ساری قول می دهم تا شهریورماه امسال تحول شگرفی در محور ساری- تاکام صورت گیرد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.