پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

اجرای پویش ملی «دست یار» در مازندران

0

مجتبی اکبری در گفتگو با خبرنگار مهر با تاکید بر ضرورت بکارگیری همه ظرفیت‌ها برای تحقق منویات مقام معظم رهبری دراجرای نهضت معنوی مواسات و کمک مومنانه با هدف تأمین اقلام معیشتی همنوعان نیازمند و متاثرین از بحران کرونا گفت: جمعیت هلال احمر که تسکین آلام بشری و صیانت از کرامت انسانی را به عنوان هدف غایی تمامی برنامه‌های خود در دستور کار دارد ویژه برنامه‌های زیادی را در مقیاس استان اجرایی ساخته که یکی از مهمترین این برنامه‌ها «پویش ملی دست یار» است.

وی با اشاره به اینکه بحران کرونا خسارات زیادی را بر اقتصاد و معیشت خانواده‌های فرودست جامعه تحمیل ساخته است گفت: ضروری است به موازات کمک‌های دولت که با هدف ترمیم مشکلات اقتصادی ناشی از بحران کرونا انجام می‌شود، خیرین و نیکوکاران و متمکنین جامعه نیز با استفاده از فرصت بی بدیل ماه مبارک رمضان به کمک همنوعان نیازمند بشتابند.

اکبری تصریج کرد: براساس پویش ملی «دست یار» که با مشارکت پرشور خیرین و داوطلبان جمعیت هلال احمر استان اجرایی شده است، در روزهای گذشته شاهد استقبال شورانگیز مردم نوع دوست استان از این طرح بودیم که تهیه و تدارک هزاران بسته حمایتی و معیشتی تنها گوشه‌ای از مجاهدت و مشارکت متعهدانه اعضای هلال احمر مازندران است.

اکبری با اشاره به اینکه هم اکنون در تمامی شهرستان‌های استان مازندران شاهد مشارکت گروه‌ها و کانون‌های مختلف شهری و روستایی از اقشار گوناگون جامعه در پویش «دست یار» هستیم گفت: به اعتقاد ما در قالب این پویش سرشار از معنویت، مردم مازندران که به مهربانی و نوع دوستی شناخته شده هستند پیشتاز خواهند بود و برگ زرین دیگری از مواسات و کمک مومنانه را در کارنامه درخشان خود به یادگار خواهند گذاشت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمراستان تصریح کرد: از آغاز بحران کرونا تاکنون حدود هفت هزار بسته حمایتی وهمچنین در قالب طرح ملی «دست یار» که به مناسبت ماه مبارک رمضان اجرا می‌شود نیز حدود سه هزار سبد معیشتی در میان اقشار نیازمند توزیع شد.

وی گفت: مردم مناطق مختلف استان می‌توانند کمک‌های حمایتی و معیشتی خود را به شعب و پایگاه‌های جمعیت هلال احمراستان تحویل دهند تا با برنامه ریزی دقیق در میان جامعه هدف و خانواده‌های نیازمند توزیع گردد.

وی همچنین گفت: شهروندان همیشه مهربان مازندران می‌توانند کمک‌های نقدی خود را با کد دستوری *۱۱۲# و یا به حساب ۹۹۹۹۹ جمعیت هلال احمربه این پویش ملی اختصاص دهند.

کد خبر 4908890
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.