پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

اجرای طرح اکرام حسنی و باقیات الصالحات در مازندران

0

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام ناصر شکریان پیش ازظهر یکشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان با اشاره به درپیش بودن ماه مبارک رمضان اظهار داشت: با توجه به شرایط کنونی سال جاری و شیوع کرونا باید برنامه ریزی مناسب برای طرح‌های فرهنگ و دینی صورت گیرد.

وی افزود: هیئت امنا و بسیج باید برای اجرای برنامه‌های فرهنگی و دینی در شرایط کنونی برنامه ریزی داشته باشند.

وی با اظهار اینکه باید به مقوله مسجد مجازی در دوران کرونا توجه شود، تصریح کرد: باید ازفضای مجازی برای تبلیغ فعالیت‌های دینی و فرهنگی گیری کنیم و طرح مبلغ فرهنگی از جمله برنامه‌های تبلیغات اسلامی در ماه مبارک رمضان است.

حجت الاسلام شکریان، راه اندازی کانال‌های مجازی برای فعالیت‌های دینی، ایجاد پیام رسان های مجازی، طرح هر خانه یک مسجد را از جمله پیشنهادات بیان کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی اسلام مازندران خواستار فعال شدن هیئت‌های مذهبی و مراکز قرآنی در فضای مجازی شد و گفت: هزار مرکز خانه‌های قرآنی در استان فعالیت دارد و باید از فرصت فضای مجازی در ماه رمضان بهره گیری شود.

شکریان با اشاره به اجرای طرح مواسات و کمک مومنانه با محوریت مسجد محوری گفت: طرح خرید، طرح اکرام حسنی، حمایت از افراد آسیب دیده وطرح باقیات و صالحات از جمله طرح‌های تبلیغات اسلامی در ماه رمضان به شمار می‌رود.

وی خواستار رعایت و حفظ حرمت ماه مبارک رمضان شد.

کد خبر 4904193
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.