پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

اجرای سختگیرانه محدودیت‌ها در مازندران از بعد از ظهر

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران گفت: محدودیت تردد خودرو‌ها از بعد از ظهر امروز سخت‌تر و جدی‌تر اعمال خواهد شد.

0

پایگاه خبری چهاردانگه نیوز:حسن نژاد معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: چون امروز اولین روز اجرای طرح بود برای ملاحظه برخی خودرو‌های عمومی و کارمندانی که هنوز کارت‌های تردد را دریافت نکردند محدودیت‌ها در صبح اول آذر کمتر اعمال شد.

او افزود: با توجه به تمهیداتی که برای تردد خودرو‌های حمل و نقل عمومی و کارمندانی که محل کار و سکونت آن‌ها متفاوت بود اندیشیده شده است این فرصت به این افراد داده شده است تا پایان ساعت کاری امروز برگه‌های تردد خود را دریافت کنند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران ادامه داد: محدودیت تردد خودرو‌ها از بعدازظهر امروز سخت‌تر و جدی‌تر اعمال خواهد شد.

حسن نژاد گفت: ستاد ملی مقابله با کرونا طرح جامع هوشمند اعمال محدودیت را با توجه به وضعیت شیوع کرونا و برای مدیریت این بیماری با رویکرد شهری لحاظ کرده است.

او افزود: ستاد ملی کرونا بجای اینکه مجموع کشور را یکجا ببیند محدودیت‌هایی متناسب با آخرین وضعیت شیوع بیماری کرونا برای هر شهر در نظر گرفته است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: به هر میزان که مشارکت مردم در رعایت شیوه نامه‌ها و اجرای طرح فاصله گذاری بیشتر باشد و شهر‌ها ارتقای وضعیت پیدا کنند به همان تناسب میزان محدودیت‌ها هم کاسته می‌شود.

حسن نژاد با قدردانی از مردم مازندران برای رعایت شیوه نامه‌ها و قبول محدودیت‌ها در دوره‌های قبلی گفت: شهرستان‌های ساری، آمل و بهشهر اکنون در وضعیت قرمز قرار دارند و بقیه شهر‌ها نارنجی هستند.

او افزود: تردد خودرو‌های غیر بومی به همه شهر‌های قرمز و نارنجی استان ممنوع و خروج پلاک‌های بومی هم از این شهر‌ها ممنوع است و متخلفان در شهر‌های قرمز یک میلیون تومان و در شهر‌های نارنجی ۵۰۰ هزار تومان جریمه می‌شوند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.