پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

اتمام بخش ابنیه نیروگاه زباله سوز ساری تا پایان شهریور/پیشرفت فیزیکی 75 درصد

معاون حمل‌ونقل و امور زیربنایی شهرداری ساری:

نیروگاه زباله‌سوز شهرستان ساری با ظرفیت حدود ۴۵۰ تن فرآوری زباله هم‌اکنون با میانگین پیشرفت فیزیکی ابنیه 75 درصد و خرید و حمل تجهیزات حدود 87 درصد در دست اجرا است.

0

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، به نقل از روابط عمومی شهرداری ساری، علیرضا سعیدی معاون حمل‌ونقل و امور زیربنایی شهرداری ساری گفت: نیروگاه زباله‌سوز شهرستان ساری با ظرفیت حدود ۴۵۰ تن فرآوری زباله هم‌اکنون با میانگین پیشرفت فیزیکی ابنیه 75 درصد و خرید و حمل تجهیزات حدود 87 درصد در دست اجرا است که 80 درصد این تجهیزات نصب و هفت درصد دیگر مربوط به جرثقیل‌ها و سازه پیت است که هفته آتی نصب می‌شود.

وی بابیان اینکه رئیس‌جمهور در بازدید از نیروگاه زباله‌سوز ساری برای راه‌اندازی آن مهلت ۶ ماهه داد، افزود: شهرداری ساری با کمک بسیج سازندگی تلاش می‌کند تا طبق زمان‌بندی تعیین‌شده بخش ابنیه این پروژه را به اتمام برساند.

معاون حمل‌ونقل و امور زیربنایی شهرداری ساری گفت: مقرر شد تکمیل سالن A و سازه پیت، ساختمان‌های D، E، C و مخازن 1000 مترمکعبی به همراه اتصالات میان ساختمان‌ها و تأسیسات را تا پایان شهریور به اتمام برسانیم.

سعیدی ادامه داد: روند ساخت نیروگاه طی چند ماه اخیر با ورود بسیج سازندگی و پیگیری‌های مستمر شهردار ساری شدت گرفت؛ شهرداری ساری تلاش می‌کند تا با اولویت دادن به این پروژه مشکل پسماند مرکز استان را حل کند.

وی افزود: با تکمیل این نیروگاه علاوه بر حل مشکلات زیست‌محیطی باعث کاهش هزینه‌های هنگفت شهرداری ساری برای حمل زباله به مناطق اطراف می‌شود.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.