پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

آیین تکریم دکتر رنجبر مدیر سابق بهزیستی شهرستان ساری

1

 

به گزارش خبرنگار چهاردانگه‌ نیوز، صبح امروز مراسم تودیع و معارفه رئیس بهزیستی شهرستان ساری درسالن اجتماعات این اداره برگزار شد. در این مراسم محمدعلی رنجبر تودیع و آیت‌ا… موسوی که قبلا معاون و از کارشناسان اداره بهزیستی ساری بود، به عنوان سرپرست بهزیستی شهرستان ساری معارفه شد.

 

سعید آرام مدیرکل بهزیستی مازندران، در جلسه تودیع و معارفه مدیریت بهزیستی ساری که با حضور اعضای شورای شهر ساری و مسئولان این سازمان برگزار شد، با بیان اینکه دکتر رنجبر از نیروهای کوشا، توانمند و صادق بهزیستی مازندران است، اظهار کرد: با توجه به ظرفیت و کارآیی وی، نیاز بود از وی در اداره کل بهزیستی مازندران به عنوان مدیر استانی استفاده شود.

 

وی با تاکید بر لزوم دسترسی معلولان به تمامی فضاهای اجتماع، افزود: معلولان برای حضور در جامعه نیازمند امکاناتی هستند که باید بستر مناسب برای آن از سوی جامعه فراهم شود و در صورت شرکت نداشتن فرد معلول در امور اجتماعی، آن جامعه دچار مشکل است.

 

تا پایان خدمت 30 ساله خود در سازمان، سرباز بهزیستی خواهم ماند.

 بازدید از بیماران و معلولان

در ادامه مراسم، محمدعلی رنجبر با بیان کردن بخشی از عملکرد این اداره در مدت مدیریتش یادآور شد: تلاش‌های مجموعه بهزیستی برای خدمت به جامعه، الگو قراردادن نظم، صبر، ایمان به خدا و احترام به مراجعان برای رسیدن به اهداف سازمانی اداره بوده است.

 

وی با قدردانی از تمامی مسئولان سازمان، از سال‌های مدیریت خود یاد کرد و گفت: در اداره به همکاران خود گفتم صندلی مدیریت را از اداره خارج نکنند چرا که صندلی تحول است، این نگاه برای من یادآور این بود که روزی این تحول اتفاق خواهد افتاد و در دیدگاه مدیریتی امری طبیعی است.

 

محمدعلی رنجبر با اشاره به اینکه کار در بهزیستی، کاری عاشقانه است و همه مسئولان این عرصه، گروهی و عاشقانه برای گروه هدف خود فعالیت می‌کنند، اظهار کرد: قصد خداحافظی ندارم و تا پایان خدمت 30 ساله خود در سازمان، سرباز بهزیستی خواهم ماند.

 

-لازم به ذکر است دکتر رنجبر پیش از این، بیش از یک‌ سال رئیس اداره بهزیستی میاندرود بوده است و پس از آن مدت 30 ماه در سمت مدیر بهزیستی ساری خدمت کرده است.

 

خدمت صادقانه، متانت، پیگیری مطالبات و خواسته‌های معلولان و خانواده‌های آنها، از ویژگی‌های بازر وی در بهزیستی ساری بوده است.

به گزارش خبرنگار چهاردانگه نیوز، دیدار چهره به چهره با معلولان و بیماران شهرستان ساری، به ویژه معلولان و بیماران این بخش و گفتگو با خانواده‌های آن‌ها، اعطای سبدکالا و در صورت نیاز تهیه و تحویل اقلام ضروری آن‌ها، بخشی از اقدامات وی در مناطق محروم بوده است.   

1 نظر
  1. محمد رضا نیکخواه مداح اهل بیت می گوید

    آقای دکتر رنجبر را بنده 15 سال میشناسم. با توجه به مداح اهل بیت بودنم در بهزیستی جز خوبی از ایشان و تمام مسوولین زحمتکش بهزیستی تقدیر و تشکر میکنم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.