پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

آیا محمد حسن محمدی کیادهی جایگزین کوروش یوسفی می شود؟

محمد حسن محمدی کیادهی از روستای کیاده بخش چهاردانگه سابقه حضور چند دوره در شورای اسلامی شهر ساری را دارد.ایشان اکنون به عنوان مشاور شهر دار در امور شوراها مشغول فعالیت می باشد.

0

 

به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه نیوز ، محمد حسن محمدی کیادهی عضو علی البدل شورای اسلامی شهر ساری که با استعفای دو عضو شورای چهارم ، به پارلمان شورای شهر راه خواهد یافت که این اتفاق یعنی تساوی وی با رکورد زنده یاد شادروان مرحوم میرصالح صالحی نیا ؛ کیادهی و صالحی نیا هر دو شهروند ساروی هستند که به چنین توفیقی دست پیدا کردند اما آیا کیادهی به شورای شهر خواهد رفت یا اینکه عسگری محمدیان جایگزین وی خواهد شد بسیاری از دوستان همراه نزدیک و شهروندان ساروی اعتقاد بر این دارند که کیادهی باید به شورای شهر برود تا کمک حال و یار شهردار باشد البته کیادهی با نگاه اینکه رئیس آینده شورای شهر شود به پارلمان شورا خواهد رفت اما خودش اعتقاد بر این دارد که در حوزه مشاوره شهردار می تواند نقش آفرینی بیشتری در کمک به شهردار ساری کند ؛ حال باید دید این مدیر باتجربه شهرداری در آخرین لحظات کدام تصمیم را برای خدمت رسانی بهتر به مردم ساری اتخاذ خواهد کرد.

 

در این ارتباط محمدی کیادهی در حاشیه مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) گفت: بنده هنوز تصمیم نگرفته ام که کدام مسیر را برای ادامه خدمت انتخاب کنم تلاش در کنار شهردار و پرسنل شهرداری جهت خدمات رسانی برتر به مردم و یا اینکه حضور و همراهی با دوستان شورای شهر جهت مشارکت در تصمیم سازی و تصمیم گیری ها که البته در هر دو سنگر هدف بنده خدمت است . وی افزود : بنده تمایل زیادی دارم در همین جایگاهی که هستم بدون هیچگونه حاشیه سازی ها در خدمت به شهرداری ایفای وظیفه کنم واقعیت اینست که در کنار شهردار ساری به شهرمان خدمت کردن را راحت تر می بینیم . کیادهی یادآور شد: بنده بیش از ۲۵ سال در کنار شهرداری و همکاران این نهاد خدمتگزار فعالیت کرده ام و اینک نیز هدفی غیر از این را دنبال نمی کنم . مشاور شهردار ساری خاطر نشان کرد : اینکه در کنار شهروندان و شهردار صحنه هایی زیبا از رضایتمندی مردم ساری را مشاهده می کنم این برای بنده زیباترین صحنه ها محسوب می شود.

 

گزارش : شعبان وفایی نژاد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.