پایگاه خبری چهاردانگه
بخش چهاردانگه شهرستان ساري

آیا این عکس واقعی است ؟ / نمایش همدلی در مرکز استان!

یکی از اقتضاعات جوانی غرور است و همین غرور گاهی کار دست آدم ها می دهد

1

 

پایگاه خبری چهاردانگه: یکی از اقتضاعات جوانی غرور است و همین غرور گاهی کار دست آدم ها می دهد.

 

یکی دو سالی می شود که فضای سیاسی و فرهنگی ساری تحت تاثیر برخی از اختلافات که ریشه های نامشخص دارند قرار گرفته است که در راس هرم این دلخوری ها دو جوان خوش فکر و آتیه دار ساروی قرار دارند.

 

محمد دامادی نماینده فعلی و منتخب مردم برای دوره دهم مجلس شورای اسلامی و مهدی عبوری شهردار خلاق و موفق ساری.

 

وقتی از اطرافیان این دو مسئول که مورد توجه مردم و جوانان ساری هستند علت برخی از موضعگیری های گروه های منتسب به اینها که بعضا در تقابل با هم قرار می گیرند را جویا می شویم به اتفاق از وجود همدلی و همزبانی بین شهردار و نماینده مردم ساری حرف می زنند اما در عمل و به ویژه در مقاطعی خاص ما شاهد عکس این اظهارات در سخنان و رفتار عده ای از نزدیکان این عزیزان هستیم که با منافع مردم و شهر در تضاد قرار می گیرد.

 

البته آنطور که شنیده می شود وجود برخی از افراد پشت پرده که گاها روی هر کدام از جریانات نفوذ دارند در ادامه روند دلخوری ها بی تاثیر نبوده اند.

 

هر کدام از این افراد و احزاب که به دنبال استیفای منافع حزبی و گروهی خود هستند سعی دارند تا با اعمال نفوذ هر چه بیشتر بر نزدیکان این دو جوان خوش آتیه، نبض بازی را در دست داشته باشند تا در روز مبادا به مقاصد از پیش طراحی شده خود دست یابند.

 

در گیر و دار برخی از واکنش های غیر مسئولانه از طرف برخی از افراد منتسب به این دوستان همواره نماینده محترم  ولی فقیه همچون پدری دلسوز در صحنه حاضر بودند و با نصایح و ارائه راهکار سعی در تلطیف فضا و مهار شرایط غیر مسئولانه داشتند.

 

کاری که کمتر کسی در مقام مهمی چون نمایندگی ولایت معزز فقیه  انجام می دهد که باید به بهترین شکل ممکن قدر دانسته شود. از سوی دیگر اشخاصی مانند سردار شمشیر بند رئیس شورای شهر ساری هم با توجه به تجربیات ارزنده در دوران دفاع مقدس، خدمت چندین ساله در نهاد های نظامی و پست های حساس سیاسی هم هستند که همواره در راستای تلطیف فضا ی غبار آلود ایجاد شده گام برداشتند و ضمن حفظ شانیت افراد برای نزدیک کردن مسئولان اجرایی شهرستان تلاش فراوانی انجام دادند.

 

این سخنان بارها شنیده شده است که مربع شورا، شهرداری، فرمانداری و نمایندگان مجلس شورای اسلامی با محوریت نماینده محترم ولی فقیه در استان در صورت اتحاد و همدلی “واقعی” خواهند توانست هر مانعی را از پیش رو بردارند تا ساری که اینروزها موتور عمرانیش با تمام قوا به کار افتاده است هرچه زودتر به جایگاه واقعی خود دست یابد.

 

مردم و رسانه ها آنقدر در چند وقت گذشته اخبار اختلافات را شنیده اند که چنین عکس ها و نشست هایی را با احتیاط آنالیز می کنند و در حقیقت تا “اقدام و عمل” ی از سوی این بزرگواران نبینند به مرز “باور پذیری” نخواهند رسید.

 

البته نباید فراموش کرد که یکی از مهمترین ارکان این چند ضلعی توسعه مرکز استان ،فرماندار با تجربه شهرستان است که اگر قولا و فعلا در صحنه حاضر باشد و پیشرفت و تعالی ساری را بر مسائل شخصی ارحج بداند(همانگونه که وعده داده است) ما شاهد خواهیم بود ساری بسیار سریعتر از آنکه تصورش را بکنیم رشد خواهد کرد.

 

البته حسین زادگان عاقل تر از آنست که بخواهد خارج از گود بایستد. او قطعا در سال جدید و با تجزیه و تحلیلی که از شرایط کرده است با قدرت بیشتری به صحنه خواهد آمد تا مسیر توسعه مرکز استان هموار تر از گذشته شود. مردم هم امیدوارند این عکس صرفا یک عکس نباشد و پشت این تصویر هم انسجام،اتحاد و همدلی برای اقدام و عمل راستین در جهت توسعه استان و ساری نهفته باشد.

 

منبع: وارش نیوز

1 نظر
  1. اسماعیل شیخانی کیاسری می گوید

    درود بر مهندس حاج محمد دامادی نماینده محبوب و دلسوز مردم شریف شهرستان های ساری و میاندرود

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.